Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

public6 năm trước

Zalora Vietnam Tiếp Tục Tuyển Gấp Nhiều Vị Trí Thực Tập 2015

Hết hạn

Tin gốc tiếng Anh vui lòng xem phía dưới

Zalora là nơi tất cả mọi người có thể làm nên sự khác biệt lớn, vui vẻ trong khi làm việc. Nếu đây đúng là công ty phù hợp với bạn, hãy đọc tiếp.

Hiện tại, công ty đang tuyển dụng vị trí một số vị trí thực tập sinh sau

Địa điểm: Thành phố Hồ Chí Minh

1. Thực Tập Kết Nối Đối Tác

Lợi ích:

+ Được làm việc trong không khí siêu vui nhộn và cởi mở

+ Bạn có khả năng tạo ảnh hưởng – chúng ta là một công ty khởi nghiệp. Các ý tưởng và nỗ lực của bạn đóng vai trò quan trọng

+ Có nhiều cơ hội nổi bật thăng tiến trong sự nghiệp trong một doanh nghiệp phát triển nhanh chóng

+ Cơ hội làm việc ở thị trường 8 nước Đông Nam Á

+ Tư duy quốc tế, có sự hợp tác mật thiết với ban quản trị cao cấp

+ Có sự phát triền nghề nghiệp

+ Có trợ cấp đậu xe

+ Có góc cà phê

+ Luôn có đề nghị khen thưởng cho tất cả mọi người

+ Văn hóa làm việc đầy đam mê, sang tạo, trách nhiệm và thích nghi cao

+ Được làm việc với những đồng nghiệp siêu sao từ nhóm địa phương và khu vực

+ Có các hoat động gắn kết thành viên

Trợ cấp: 3,150,000VND

Cách thức ứng tuyển: Gửi CV (tiếng Anh) đến email: [email protected]

Trách nhiệm:

+ Phối hợp cùng các chức năng và kênh khác để trao đổi thương mại với đối tác, đồng thời đàm phán lại với team Zalora, ví dụ như SEO backlinks, các chương trình có thưởng, giải thưởng, lợi ích cho khách hàng, độ phủ song truyền thông, sự tài trợ,…

+ Chịu trách nhiệm cho công việc liên quan đến quản lý

+ Nghiên cứu và phát triển các chiến dịch và các kênh khuyến mãi trong khi tối ưu hóa các chiến dịch hiện tại

+ Tìm kiếm các cơ hội phát triển kinh daonh cho ZALORA bao gồm các doanh nghiệp đối tác và các nhà tài trợ

+ Tổ chức và dẫn dắt các sự kiện offline, ví dụ như các chương trình giảm giá và thời trang, các quầy hàng lưu động hoặc các nỗ lực làm tăng sức mạnh cho thương hiệu khác

+ Thấu hiểu khách hàng của ZALORA – Phát triển hiểu biết của khách hàng và mở đầu chiến lực chọn đúng đối tượng khách hàng dựa trên tất cả các kênh Marketing.

Yêu cầu:

+ Bằng cử nhân thương mại, quản trị kinh doanh, marketing, truyền thông, bán hàng

+ Am hiểu internet, đam mê thời trang và thương mại điện tử

+ Người lãnh đạo tự nhiên – người có khả năng lên dây cót tinh thần cho đồng đội và sẵn sang học hỏi

+ Tự tin, cá tính hướng ngoại với kĩ năng đàm phán tốt, có khả năng làm việc thoải mái với người mới ngoài mạng lưới quan hệ

+ Kĩ năng thuyết trình và giao tiếp xuất sắc (bao gồm cả nói và viết)

+ Kĩ năng phân tích và quản lý tốt

+ Có mạng lưới quan hệ là một điểm cộng (truyền thông, ngân hàng hoặc viễn thông)

2. Thực Tập Marketing Website

Trợ cấp: 3.150.000 VND

Trách nhiệm:

  • Tạo sự nhiệt tình và cảm hứng cho trang web Zalora và thương hiệu thông qua các sáng kiến tối ưu hóa và sự xuất hiện thường xuyên hình ảnh chất lượng cao cho trang web và văn bản,giúp điều hướng dễ dàng và xây dựng giao diện người dùng hiệu quả
  • Làm việc với các kênh liên quan (tức là quản trị quan hệ khách hàng, Quản lý Chiến dịch, truyền thông xã hội, SEO, vv) để đạt được hiểu biết nhiều hơn của khách hàng thông qua chiến dịch hàng ngày và các sự kiện, thực hiện nhiệm vụ được giao khi cần thiết
  • Phối hợp chặt chẽ với quản lý sản phẩm và đội ngũ website để thực hiện sáng kiến khu vực /địa phương để không ngừng nâng cao và tối ưu hóa trang web Zalora và trải nghiệm mua sắm cho khách hàng
  • Hiểu biết mục tiêu của khách hàng khi truy cập website và kỳ vọng của họ đối với trang web
  • Hỗ trợ trong việc tạo và phân tích các báo cáo có liên quan đến website(tức lcác trang quảng cáo, Quản lý DoubleClick, điều khoản tìm kiếm,..), cung cấp các kết quả sâu sắc và xu hướng của hành vi người tiêu dùng trên website Zalora

Yêu cầu:

  • Giao tiếp hiệu quả cả tiếng Anh lẫn tiếng Việt
  • Khả năng giao tiếp xuất sắc, có kĩ các kĩ năng tổ chức
  • Đáng tin cậy, kiên trì và có khả năng học hỏi từ công việc, chịu trách nhiệm được nhiều vai trò khác nhau và làm việc đúng deadline
  • Cần am hiểu công nghệ và thoải mái khi làm việc theo hệ thống/quy trình
  • Có kĩ năng phân tích và giải quyết vấn đề
  • Có kĩ năng sử dụng tin học văn phòng tốt (Word, PowerPoint và đặc biệt là Excel)
  • Có sự nhiệt tình và khát khao làm việc trong môi trường làm việc nhịp độ nhanh và hợp tác khởi nghiệp
  • Có kiến thức và hiểu biết về dữ liệu marketing online là một lợi thế

Cách thức ứng tuyển: Gửi CV (tiếng Anh) đến [email protected]

-------------------------------------------------

ZALORA... the place where everyone makes a big difference, and have fun while doing so! If that sounds like your kind of company, read on.

1. Partnership Associate Intern

Location: Ho Chi Minh City

What’s in it for you?

  • Super fun and casual atmosphere
  • You have the ability to make an impact – we’re a startup and your ideas and efforts matter!
  • Significant global career growth opportunities in a fast-growing business
  • Opportunity to gain working exposure in 8 Southeast Asian markets
  • International mindset, close collaboration with our friendly senior management
  • Career Development
  • Parking Allowance
  • Coffee Corner
  • Referral Bonus for everyone
  • Passionate, Innovative, Responsive and Adaptive culture
  • Young, trendy and dynamic working environment
  • You will be working with super star colleagues from local and regional team
  • Employee engagement activities
  • Join us, we will train and set you up for success

More details on the role:

ZALORA Vietnam is looking for Partnership Associate Intern

Allowance: 3,150,000VND

Please send your CV to [email protected] and own the job now

Responsibilities:

  • Coordinate with other functions and channels, in order to trade assets with partners and negotiate assets back for ZALORA teams, such as SEO backlinks, reward programs, prizes, benefits for customers, PR coverage, sponsorship etc…
  • Be responsible for Admins related work
  • Research and develop new campaigns and promotions for channel while optimizing existing campaigns
  • Find new business development opportunities for ZALORA including corporate partnerships and sponsorships
  • Organize and lead offline events, such as offline sale and fashion shows, pop-up store or other brand enhancing efforts
  • Understand the ZALORA customer - Develop customer insights and initiate strategies to target right customer base for all Marketing channels

Requirements:

  • BA Degree in Commerce, Business Administration, Marketing, Communications, Sales
  • Internet savvy and passionate about E-commerce and Fashion
  • A natural leader who’s a self-motivated team player and wants to learn
  • Confident, outgoing personality with good negotiation skills, comfortable approaching new people outside own network
  • Excellent communication and presentation skills, both verbal and written
  • Good analytical and administrative skills
  • Strong network (media and/or banks and/or telcos) is a plus

ZALORA Vietnam offers Referral Bonus to everyone.

Refer a friend to join ZALORA and receive a ZALORA referral bonus:

  • VND2,100,000 for one position of non-manager level
  • VND4,200,000 for one position of manager level
  • VND20,000,000 for one position of Software Engineer position (API, Android, iOS, PHP, Python, Golang, MySQL, …)

Please be noted that Referral Bonus is NOT applied for ZALORA Management Trainee (Global) Program.

For further details or questions, please contact us at [email protected]

 

2. Onsite Marketing Intern

Allowance: 3.150.000VND per month

Responsibilities:

  • Generate enthusiasm and inspiration for ZALORA website and brand through optimization initiatives and constant high-quality appearance of website visuals and text, easy navigation and effective user-interface
  • Work with relevant channels (i.e. Customer Relationship Management, Campaign Management, Social Media, SEO etc) to gain more customer insights throughout daily/major campaigns and events and perform tasks accordingly where needed 
  • Coordinate closely with Product Management and Onsite team to carry local/regional initiatives to constantly improve and optimize ZALORA website and customers shopping experience 
  • Understanding where customers entries on website and which Marketing channel and device they come from and their expectations towards the website content 
  • Assist in creating and analyzing relevant onsite reports (i.e. Landing Pages, DoubleClick Management, Search Terms etc) to provide insightful findings and trend into customers' behavior on ZALORA website

Requirement:

  • Effective commutation in both English and Vietnamese
  • Outstanding communication, interpersonal and organization skills
  • Resilience, patience and ability to learn on the job to effectively manage multiple priorities and meet deadlines;
  • Must be computer/tech-savvy and comfortable working with system/process
  • Solid analytical and problem solving skills
  • Strong Microsoft Office skills (Word, PowerPoint and especially Excel)
  • Enthusiasm and aptitude for working in a fast-paced and collaborative start-up environment;
  • Good knowledge and understanding of online marketing data is preferred

Please send your CV to [email protected] and own the job now

The ZALORA Story

ZALORA Group is Asia’s leading group of online fashion destinations. Founded in 2012, the company has a presence in Singapore, Indonesia, Malaysia & Brunei, the Philippines, Thailand, Vietnam and Hong Kong where it operates as ZALORA and in Australia and New Zealand where it operates as THE ICONIC. Employing more than 2,000 people in 9 countries, ZALORA Group’s localised sites offer an extensive collection of top international and local brands and products across apparel, shoes, accessories, and beauty categories for men and women.

ZALORA Group has been redefining online fashion throughout Asia by providing the very best in high-street style and trends, innovative technology and customer service.

In 2015, ZALORA became part of The Global Fashion Group (GFG), the world’s leading fashion group for emerging markets. GFG operates across 5 regions covering 27 countries through ZALORA, Dafiti, Lamoda, Namshi and Jabong, catering to the fashion needs of 2.5 billion people.

Hết hạn

420 lượt xem