Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] ADIDAS Vietnam Tuyển Dụng Receptionist - Admin Officer 2017

Hết hạn
- Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian
Adidas là tập đoàn đa quốc gia sản xuất đồ thể thao và thiết bị thể thao. Thương hiệu của tập đoàn Adidas gồm Adidas, Reebok và các sản phẩm dành cho môn thể thao golf là TaylorMade-adidas. Tập đoàn được thành lập năm 1920 bởi ông Adolf Dassler, trụ sở chính hiện nay của Tập đoàn tại Herzogenaurach, Đức. Adidas hiện nay là 1 trong những thương hiệu đồ thể thao người dân Vietnam ưu chuộng nhất, từ các dòng giày thi đấu chuyên nghiệp đến các sản phẩm thời trang đường phố dành cho giới trẻ.

JOB PURPOSE

Providing office administrative services by effectively implementing and monitoring the administration procedures & policies to ensure efficient daily office service operation.

KEY RESPONSIBILITIES

• Handle all incoming calls in professional manner or taken notes appropriately.

• Produce call report and update telephone list in the office monthly.

• Warmly welcome and guide guests thoughtfully.

• Issue and collect fully visitor access card for guest visit company.

• Manage in-coming and out-going documents effectively to ensure proper distribution

• Manage office facilities booking (meeting rooms and other facilities)

• Support other departments in welcoming guests or in organizing staff events, etc. as necessary.

• Control and purchase related office supplies including stationery, water, flower, refreshment for pantry, etc...

• Handle customers complaints and follow up to solve the problem if necessary.

• Negotiate service contracts with vendors and handle arising issues during contract execution (if assigned)

• Book  air-ticket and accommodation for staffs and visitors

• Monitor minor office repairs such as light change, chair fixing…

• Make monthly administrative reports on stationery, flower, air ticket and petty cash

• To assist other colleagues and carry out tasks appointed by direct supervisor or department head for achieving the setting goals of the team and the Company.

• Perform other task as appropriate within competence as assigned by supervisor from time to time.

ACCOUNTIBILITIES

• Ensure to provide an efficient and high quality telephone servicing to enhance customer experience. • Ensure reception area clean and tiny all the time.

• Ensure the office access card to be issued to all guest visit the company.

• Ensure the services are strictly complied with company’s procedure & regulation.

KNOWLEDGE AND SKILLSETMandatory

• Customer service & Communication skills

• Basic office software as Word, Excel, Power point...

• Good English  

Job’s attributes:

• Service mindset

• Resilience.

 

>>> APPLY HERE <<<

Hết hạn

5,746 lượt xem