Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Công Ty Kinh Doanh Thức Ăn Nhanh Của Mỹ QSR Việt Nam Tuyển Dụng Nhiều Vị Trí Thực Tập Sinh/Nhân Viên Chính Thức (Nhân Sự, Kế Toán,...) Part-time/Fulltime 2018

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự; Kế toán, Kiểm toán - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian; Bán thời gian

QSR Việt Nam là công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng sở hữu nhiều thương hiệu nhượng quyền nổi tiếng thế giới như Dairy Queen, The Pizza Company, Swensen’s, B-DUBS, AKA House. Với gần 100 nhà hàng trên toàn quốc, QSR Việt Nam đã có dấu mốc quan trọng trong thị thường thức ăn nhanh và hứa hẹn mang lại nhiều cơ hội việc làm tốt cho các ứng viên tiềm năng.

  1. Recruitment Intern (chuyên về tuyển mass, số lượng 1)

Responsibilities:

  • Support HR team with mass recruitment for store staff (e.g. job listings, set up interviews, networking with universities,...);
  • Support HR team to update database of candidates and store staff;
  • Assist HR team in drafting HR policies & memos;
  • Other HR & administrative duties as assigned.

Qualifications:

  • Senior students majoring in Human Resources or business-related field;
  • Passion/ Strong interest in HR management;
  • Excellent interpersonal skills (written & verbal);
  • Results-oriented, initiative-taking, can work independently;
  • Strong organizational and management skills;
  • Good at computer literate.

Benefits:

  • Allowance and parking fees (No salary);
  • Business-travel fee bonus;
  • On-the-job training;
  • Opportunity to work in a friendly and stimulating working environment.                     

2. Recruitment Collaborator (chuyên về tuyển mass, có lương, số lượng 1)

MÔ TẢ CÔNG VIỆC : 

  • Phụ trách tuyển mass các vị trí part time cho các nhà hàng của công ty.
  • Hỗ trợ các công việc khác của team tuyển dụng
  • Nhập thông tin ứng viên, liên hệ phỏng vấn…..
  • Các vấn đề khác sẽ trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
  • Thời hạn hợp đồng : 3 tháng (có thể kéo dài, tùy năng lực)

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

  • Mức lương hấp dẫn
  • Hỗ trợ ăn trưa - gửi xe - công tác phí
  • Do tính chất công ty là F&B nên ăn uống là không bao giờ thiếu.
  • Môi trường làm việc trẻ trung, năng động,thân thiện
  • Làm nhiều dự án toàn miền Nam 
  • Làm việc Thứ 2- Thứ 6 (8:30- 5:30)

YÊU CẦU

  • Có ít nhất 6 tháng kinh nghiệm về tuyển dụng.
  • Có khả năng phỏng vấn ứng viên (part time job)
  • Siêng năng, ham học hỏi,năng động
  • Không ngại giao tiếp với người lạ, yêu thích công việc tuyển dụng
  • Bắt đầu làm việc : ASAP
  1. Admin Executive 

Responsibilities:

  • Undertake general reception duties as required including: answering and re-directly telephone calls, greeting office visitors and organizing refreshments, meeting room bookings, receiving and distributing in-coming correspondence, coordinating out-going
  • Ensure the public and working areas of the office are maintained in an ordered, clean and tidy fashion at all times
  • Assist with travel arrangements, organize the driver schedule
  • Deal with services of traveling, hotels and logistics
  • Manage late & attendance of team
  • Delivery of memos, guidelines from BODs/HR-Admin Manager to staffs
  • Contribute to team effort by accomplishing related results as needed
  • Assist with any other general duties of an administrative nature as requested

Qualifications:

  • Good looking.
  • Female candidates with atleast 1 year working experience in a similar positions
  • A positive attitude and a willingness to learn business administrative processes are notable for this position
  • Professional presentation and communication skills at all times as a representative of the firm
  • College degree or university graduates

Benefits:

  • Competitive salary.
  • Allowance and parking fees;
  • Business-travel fee bonus;
  • On-the-job training;
  • Opportunity to work in a friendly and stimulating working environment.                                           
  1. Receptionist cum Admin.

MÔ TẢ CÔNG VIỆC : 

  • Tiếp đón và sắp xếp khi có cuộc gọi hoặc khách đến liên hệ với công ty.
  • Chuẩn bị, sắp xếp, đặt lịch phòng họp, phòng khách sạn, vé máy bay công tác.
  • Đảm bảo sự chỉn chu, tình trạng tốt nhất của sảnh.
  • Hỗ trợ các đầu việc khác của team Admin.

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG:

  • Mức lương hấp dẫn
  • Hỗ trợ ăn trưa - gửi xe.
  • Do tính chất công ty là F&B nên ăn uống là không bao giờ thiếu.
  • Môi trường làm việc trẻ trung, năng động,thân thiện
  • Làm việc Thứ 2- Thứ 6 (8:30- 5:30)

YÊU CẦU:

  • Có ít nhất 3 tháng kinh nghiệm ở vị trí tương tự.
  • Tốt nghiệp Cao đẳng/Đại học.
  • Nữ, có ngoại hình ưa nhìn.
  • Chịu khó, kiên trì.
  • Có khả năng giao tiếp, xử lý tình huống tốt.
  1. Accountant - Receivable Account (part-time)

Responsibilities:

  • Control AR function in accounting system.
  • Ensure the journal entries to be properly generated and posted.
  • Manage issue invoice and record revenue of all stores.
  • Control promotion programme on POS system & stores.
  • Monthly intercompany reconciliation transaction and balance.
  • Update tax law and work with tax if needed. Assist in other tasks required by General Account & Chief Accountant

Requirements:

  • Fresh graduate or have no more than 1 years experience 
  • Understanding POS system in F&B industry.
  • Works effectively in a fast-paced environment.
  • Worked with ERP system, especially SAP.
  • Competent in office computer skills
  • Open-mind, highly committed, passion, well organized, pro-active, honest, integrity, detailed, persevere and diligent

Benefits:

  • Competitive salary.
  • Allowance and parking fees;
  • Business-travel fee bonus;
  • On-the-job training;
  • Opportunity to work in a friendly and stimulating working environment. 

CÁCH ỨNG TUYỂN:

  • Gửi CV qua email : [email protected]
  • Subject và tên file theo cú pháp: [Position - QSR Vietnam] Full name 

Làm việc tại địa chỉ : 77 Trần Nhân Tôn, 10F tòa nhà Lottery

DEADLINE: 24/01/2018

 

Hết hạn

1,501 lượt xem