Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Công Ty Talentnet Tuyển Dụng HR Assistants Tháng 12/2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Talentnet Tiền thân là Dịch vụ Nhân Sự của PricewaterhouseCoopers (PwC) Việt Nam, với tầm nhìn “Tạo sự khác biệt cho từng tổ chức và người lao động”, Talentnet Corporation mong muốn góp phần cho đời sống người lao động Việt Nam ngày càng tốt đẹp hơn thông qua các giải pháp nhân sự chuyên nghiệp được xây dựng nhằm đáp ứng các nhu cầu đa dạng của khách hàng Việt Nam và quốc tế tại Việt Nam. Với phần lớn khách hàng là các công ty đa quốc gia (trong đó ½ số khách hang nằm trong danh sách Fortune 500) và các công ty Việt Nam lớn, Talentnet Corporation có nhiều trải nghiệm đa dạng với những vấn đề về quản trị nguồn nhân lực, sự am hiểu chuyên sâu về thị trường lao động trong nước và kinh nghiệm cũng như chuẩn mực quốc tế tích lũy từ các đối tác lớn trên thế giới như Mercer và ADP Streamline.

------------------------------

TalentNet is looking for HR Assistants working for HSBC, one of the banks with best working environment in Vietnam. If you are interested, please read the description below:

Main task:

  • System management: Maintaining/ updating related HR databases/ systems
  • Document management - disseminating information, drafting presentations and documents file and document management
  • Data processing - data entry, basic data analysis for reports related to TAO
  • Record administration – maintaining records, information resources and data sources following guidelines and policies of HR
  • Co-ordination - co-ordination activities, arranging resources, meetings, services and supplies related to Recruitment/ Sourcing and Employer Branding
  • Control - gatekeeper and contact point for assigned tasks

Requirements:

  • University degree, favorable major in Foreign languages, Economics, Business administration, and/ or relevant industries
  • Strong organization, planning and communication skills
  • Calm manner and good customer services skills
  • High sense of responsibilities and results and detail oriented
  • Ability to work independently and in high pressure
  • Good command of English and strong PC skills
  • Some experience in HR will be a plus

Benefit:

  • Salary: negotiate
  • 13th salary
  • Compulsory insurance
  • Working in professional environment
  • Opportunities for career path
  • Others: more discuss when interview
  • Working location: Phu Nhuan District, HCMC

Application: Send your CV via mail: [email protected] with title: [Talentnet – 122017] HR Operation_Full name (Due to the high volume of applications we receive, only short-listed candidates will be contacted.)

For more information, please contact via 0981.003.775 (Ms. Trâm Anh) during working hours.

Hết hạn

1,285 lượt xem