Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Công Ty Hoạt Động Trong Lĩnh Vực Quản Lý Năng Lượng - Schneider Electric Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Customer Care 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập

Là chuyên gia toàn cầu về quản lý năng lượng hoạt động tại hơn 100 quốc gia, Tập đoàn Schneider Electric cung cấp các giải pháp tích hợp trên nhiều lĩnh vực như Năng lượng và Cơ sở Hạ tầng; Các ngành Công nghiệp và sản xuất máy móc; Cao ốc thương mại và văn phòng; Trung tâm dữ liệu và mạng; cũng như có mặt rộng rãi trong các ứng dụng dân dụng. Với phương châm đem đến các sản phẩm và giải pháp năng lượng an toàn, tin cậy và hiệu quả, Tập đoàn Schneider Electric với hơn 130.000 nhân viên, hoạt động tại hơn 100 văn phòng trên toàn cầu đã đạt doanh thu 22.4 tỷ euro trong năm 2011.

Schneider Electric Việt Nam hiện là một trong những công ty năng lượng dẫn đầu trong 5 thị trường: Cao ốc văn phòng; Các ngành Công nghiệp; Năng lượng và Cơ sở hạ tầng, Dân dụng; Trung tâm dữ liệu và Mạng với những thương hiệu chính như Schneider Electric, Clipsal, Merlin Gerlin, Telemecanique, Nu-Lec và APC/ MGE. 

--------------------------

ABOUT COMPANY: 

Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries.

With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in Power Management – Medium Voltage, Low Voltage and Secure Power, and in Automation Systems. We provide integrated efficiency solutions, combining energy, automation and software.

In our global Ecosystem, we collaborate with the largest Partner, Integrator and Developer Community on our Open Platform to deliver real-time control and operational efficiency.

We believe that great people and partners make Schneider a great company and that our commitment to Innovation, Diversity and Sustainability ensures that Life Is On everywhere, for everyone and at every moment.

www.schneider-electric.com 

This program is intended for Internship in customer care for 06 months

Working Location: Unit 7.2, 7th Floor, Etown 1 Building, 364 Cong Hoa Street, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam

Main Responsibilities: 

• To be our customers’ advocate and single point of contact for all queries on Schneider Electric products and services.

• To build long term relationships with customers to reach an understanding regarding ongoing requirement for products, service levels and supports 

• To create an amazing experience with every customer interaction by providing the consistent and professional support.

BENEFITS

1. Understand customer service, electric and energy industry

2. Have the chance to develop the professionalism in customer service

3. Work in a multi-national environment and have chance to get the training, full support from colleagues.

4. Parking fee and gasoline support fee, voucher, free coffee and water

JOB REQUIREMENT

1.Education:

Bachelor Degree or equivalent.

Major in Business Management or English.

An excellent customer service attitude and the ability to interact with internal and external customers in a professional manner are prefered.

Others (e.g. language skills, technical skills): Fluent English communication, both in writing and speaking.

Telephone etiquette

HOW TO APPLY

Thank you for your interest, kindly forward your CV to [email protected]

Subject mail: [SE-1017] Your name- Applied position

All applications will be treated with strict confidentiality. Only short listed candidates will be notified for interview.

Hết hạn

894 lượt xem