Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Suntory Pepsico Vietnam Beverage Tuyển Dụng HR Officer - Talent Acquisition 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Công ty Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB), 100% vốn nước ngoài, là một liên minh giữa PepsiCo Inc và Suntory Holdings Limited, được chính thức thành lập vào tháng Tư năm 2013. Trụ sở chính nằm trên Tầng 5, Khách sạn Sheraton, 88 Đồng Khởi, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh. Nhiệm vụ và tầm nhìn của công ty là tiếp tục củng cố và duy trì vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp nước giải khát trong khi vẫn sống với các giá trị của công ty. Trong tương lai, chúng tôi sẽ tiếp tục theo đuổi mục tiêu phát triển bền vững, mang lại lợi ích cho nhân viên công ty và các đối tác kinh doanh, cũng như đóng góp cho cộng đồng nơi công ty hoạt động kinh doanh.

Suntory PepsiCo is looking for HR Officer - Talent Acquisition candidate to support TA team in executing Employer Communication agenda including Young Talent Programs & Employer Value Proposition (EVP) Activation, details as follow:

1. Support Young Talent Programs Communication (Management Trainee, Graduate Engineering Trainee, Graduate Sales Trainee)

Communication:

  • Draft and update communication materials (In Vietnamese & English)
  • Ensure timely updates on all communication channels
  • Build up and keep track of candidate database
  • Contact with University representatives for communication support
  • Send Email, SMS to targeted students
  • Provide feedbacks for student queries on email & facebook

Career Shining Day:

  • Explore options for venue
  • Follow up Event logistics & POSM
  • Invite respective speakers 
  • Coordinate during event

2. Support Employer Value Proposition (EVP) Activation: Job Fair, Career Talk, Internal Event

  • Contact with event organizer to get information 
  • Coordinate event execution: set up, logistics, manpower
  • Work with other HRE to ensure consistent practices across locations
  • Update relevant policies/ guidelines
  • Keep track of all Employer branding related events

3. Support to manage Employer Communication Channels:

  • Support to work with Agency to ensure timely & quality updates on Facebook 
  • Prepare & update related news on other channels: Company website, Anphabe,…

4. Reporting & Payment

  • Proceed contract/sponsorship agreement and payment
  • Timely track, consolidate and prepare report as per request

5. Other tasks as assigned by Line Manager

[REQUIREMENT]

  • GPA: minimum 7.0;
  • 1-2 years related experience is required;
  • Hard working, Pay attention to details;
  • Able to handle multi-tasking under high pressure; 
  • Proactive and have ‘can do’ attitude;
  • Good writing skill (In Vietnamese & English);
  • Good office computer skills;
  • Good designing skill (Adobe PTS/ Adobe Illustrator/ Canva/…) is an advantage.

If you are interested in this job, please kindly send your CV to my email: [email protected]

Hết hạn

1,702 lượt xem