Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Tập Đoàn Daikin Việt Nam Tuyển Dụng Nhân Viên Hành Chính Tổng Hợp (General Affair Staff) 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Daikin Việt Nam – tiền thân là Công ty Cổ phần Việt Kim – được thành lập vào năm 1995, chuyên phân phối các sản phẩm điều hòa không khí Daikin tại Việt Nam.

Tháng 10 năm 2008, Công ty Việt Kim trở thành thành viên chính thức của tập đoàn Daikin. Là thành viên chính thức của nhà sản xuất điều hòa không khí hàng đầu thế giới Daikin, Nhật Bản, Công Ty Việt Kim là nhà cung cấp đáng tin cậy trong việc đáp ứng chất lượng cuộc sống tiện nghi tới các khách hàng tại Việt Nam. Công ty đã thiết lập hệ thống kênh phân phối, dịch vụ rộng khắp các tỉnh thành của Việt Nam nhằm đáp ứng tốt nhất nhu cầu của khách hàng.

General Affair staff

  • Hồ Chí Minh (Quận 3)
  • Nhân viên
  • Lương thỏa thuận
  • Hành chính / Thư ký
  • Không giới hạn

Mô Tả Công Việc

1. Check and keep all the contracts of General Affair department

- Update and extent all the economic contract

- Coordinate with legal dept. to modify and update all the information in the adjustment of  the contract

2. Coordinate with GA manager to modify and update all Adm policy

3. Support Board of Director

- Book the airplane ticket/hotel and arrange car for BOD's business trip

- Make business trip order for issuing ticket and make business trip allowance for BOD

- Collect all business trip related invoices/expenses and make reimbursement payment monthly

- Welcome guest and arrange meeting room as BOD's request

- Preparing tea, coffee and food for guests and BOD meetings

- Support Daikin's branches to send all document related to GA dept for BOD's approval

- Make schedule for BOD's business trip as request

- Other assignments from BOD

4. Stationary, sanitation and miscellaneous controlling

- Contact with subcontractor for buying stationaries, miscellaneous 

- Update, checking and handover stationary for all department

5. Other administratitve tasks

 

Yêu Cầu Công Việc

- Female, 24-30 years old

- University degree

- English, comprehensive of Microsoft office, powerpoint

- 1-2 year working experience

- Having experience in accounting will be priority

APPLY HERE

Please note that only short-listed candidates will be contacted.

Hết hạn

970 lượt xem