Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

public6 năm trước

[HCM] Tập Đoàn Kiểm Toán KPMG Tuyển Dụng Thư Ký 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

KPMG là một trong những nhà cung cấp dịch vụ nghề nghiệp lớn nhất thế giới và là một trong Big Four ngành kiểm toán, cùng với PricewaterhouseCoopers (PwC), Ernst & Young (E&Y) and Deloitte Touche Tohmatsu (Deloitte). Trụ sở chính của công ty được đặt ở Amstelveen, Hà Lan. KPMG có hơn 136.500 nhân viên trên toàn thế giới và cung cấp địch vụ nghề nghiệp tại hơn 140 quốc gia. KPMG có 3 kênh dịch vụ chính: Kiểm toán, Thuế, và Tư vấn quản lý.

Secretary

Job Description:

  • Assist in local and international travel bookings and reservations promptly for Department follow KPMG policy. (Ticket & hotel accommodation)
  • Prepare proposal and/or engagement letter/contract with existing clients, type or translate document (for internal or external use) in accordance the KPMG template standards. 
  • Support & control color printing for team. Ensure all team know how to use printer & scanner. 
  • Control the fees stationary and paper order monthly
  • Be proactive and take action on improving efficiencies in the office and how we can support our clients/team members better. 
  • Follow KPMG formatting guidelines and use the latest templates. 
  • Coordinate logistics needed for training, meetings. Assist in the administrative requests of department and P/D needs including petty cash and office supply inventory. 
  • Assist in the administrative requests of department and P/D needs. 
  • Actively help fellow colleagues and support teams to drive a collaborative and innovative environment to meet the business needs of the function/firm. 
  • Assist on policy compliance for department including timesheets, overtime, and clean desk. 
  • Process all staffing schedule requests including book, change, and inform requestors if there is conflict. 
  • Check timesheets, reconcile overtime claim forms and book leave on behalf of staff as required. Send weekly reminders of missing timesheets to your department by referencing the missing timesheet report. 
  • Submit timesheets and OT on time. Start and end time are correctly inputted in IBS timesheet entries if you are allowed to claim overtime. 
  • Annual leave planned in accordance to HR policies of requesting leave. 
  • Submit expense claims within 15 days after the date of the charge. 
  • Ensure expense claims are approved and submitted to Finance timely.

Requirements:

  • College/University Degree
  • At least 1 year working experience in related fields
  • Fluent in English (4 skills)
  • Proficiency in computer (Microsoft, Internet, Word, Excel, Outlook,etc.)
  • Detail-oriented, hard-working, patience

Working time: Mon – Fri, 8h am - 5h pm

Working place: Floor 10, Sunwah Tower, 115 Nguyen Hue, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC

Please send your CV to email: [email protected]. Please note in your subject: [KPMG - 102017] Your name + Position 

Only short-listed candidates will be contacted.

 

Hết hạn

2,139 lượt xem