Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Unilever VietNam Tuyển Dụng Marketing Intern & Assistant Brand Manager 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập

Unilever là tập đoàn sản xuất hàng tiêu dùng và thực phẩm, đã thành công và phát triển nhanh chóng tại hơn 150 quốc gia trên thế giới. Trong suốt 22 năm hoạt động tại thị trường Việt Nam, Công ty Unilever đã có những đóng góp đáng kể trong việc nâng cao chất lượng cuộc sống của người tiêu dùng trên cả nước. Bên cạnh đó, Công ty Unilever cũng rất chú trọng phát triển nguồn nhân lực kế thừa là người Việt Nam, trong đó đội ngũ sinh viên đóng vai trò quan trọng.

------------------------------

Marketing Intern

Mô tả công việc

  • Duration: 4-6 months (Negotiable)
  • Working place: Unilever Vietnam Head Office, 156 Nguyen Luong Bang, District 7, HCMC

Job description:

  • Support on Brands Team in different projects
  • Support on administrative tasks & execution of trade shows

Yêu cầu công việc

  • Fresh-Graduate or Senior Student – University degree in Marketing, Business Administration, related fields or have experienced in the related fields
  • Detail-oriented, fast learning and hard-working
  • Good follow-up skill

Quyền lợi Ứng viên

  • Monthly allowance
  • Parking Space
  • Shuttle Bus
  • Breakfast & lunch provided
  • Training & coaching from Unilever Brand Teams.

Hồ sơ Ứng viên

Send your latest CV by 12PM (noon), Wed 12th July 2017

How to apply: Send you latest CV and Cover letter to [email protected].

--------------

Assistant Brand Manager
Main  Job  Purpose:

Your role is unique opportunity to use deep consumer and market insight to drive short and medium term profitable growth by working closely with different functions to delivering exceptional brand experiences in the marketplace, building our brands within regional marketing strategy framework. Daily responsibilities would include:
  • Assists inthe development of the Brand Marketing Plan by developing an understanding of the drivers of brand growth andbrand health and identifying key issues and opportunities  
  • Assist inthe execution of the integrated activity schedule ensuring consistency with Brand Key Vision and Brand Vision Planincluding communication strategy
  • Accountable for the analysis of brand performance and brand health by constantly evaluating performance of nationalsupport activities and in-store implementation against measurable objectives.
  • Identifies solutions and make recommendations to improve effectiveness based on performance monitoring.
  • Delivers specific brand projects as per brand plan, eg. co-branding with a major    retailer.
  • Monitors budget spend and provides timely communication to relevant stakeholders on overspend / cash availability.
 
Essential requirements:
  • University Degree with Marketing/Business background is an advantage
  • At least 2 years in Marketing, Trade Marketing Advertising.
  • Strong business mindset, analytical power and  good communication
  • Passion to growth and strong time management skill to work in a changeable environment, manage workload and multiple projects
  • Open-minded, practical creativity and result-oriented
  • Good at English skill

APPLY HERE

Hết hạn

4,278 lượt xem