Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] General Motors Việt Nam Tuyển Dụng Customer Experience Specialist, Maintenance Process Coordinator 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Công ty TNHH General Motors Việt Nam (www.chevrolet.com.vn) là thành viên của Tập đoàn General Motors (www.gm.com), một trong những tập đoàn hàng đầu thế giới trong lĩnh vực sản xuất ô tô.

Tập đoàn GM hoạt động tại hơn 120 quốc gia với hơn 200.000 nhân viên. Tại Việt Nam, Công ty TNHH General Motors Việt Nam được chính thức đổi tên từ năm 2011, với gần 400 nhân viên làm việc tại hai miền Bắc– Nam, nhằm đảm bảo và mở rộng sự hiện diện của thương hiệu General Motors tại Việt Nam và trên toàn cầu. 

1/ Customer Experience Specialist

Job description

• Support direct supervisor to deploy monthly Customer Satisfaction Index research

• Support direct supervisor to work with dealers in managing Siebel customer relationship management

• Support direct supervisor on Customer Care management – work with related departments and dealers to solve customers’ complaints

• Coordinate with dealers on dealers Marketing plans and execution

Requirement

Knowledge:

- Marketing management

- Research

- Customer experience

2. Skills:

- Excellent spoken and written communication in Vietnamese;

- Good organizing and planning;

- Good office computer skill (MS office, website)

3. Experience/Education:

- Graduated in Marketing or related majors

- At least 01 year in Customer Care, or Research or Marketing positions

4. Competencies:

- Problem solving

- Pro-active- Prioritization - Result-driven

Benefits

Monthly salary: negotiate 

- Awarded annually by the company

- Participate in regular activities of company

- Opportunity to work in a professional environment 

-------------------------------- 

2/ Maintenance Process Coordinator 

JOB DESCRIPTION

- Support, Implement new safety requirement to shop floor

- GMS principle expert, responsible for maintain, develop GMS in shop floor- Support problem solving activities in shop floor. Support TPM MTBF (Total Productive Maintenance Mean Time Between Failure)

- Support Group Leader in daily maintenance tasks. Support TPM MTTR (Total Productive Maintenance Mean Time To Repair)

- Support cost saving activities

- Support, Implement environment requirement (ISO 1400) requirement to shop floor

- Other assign by Maintenance Manager

REQUIREMENT

  1. Knowledge: Good understanding of Technical/Electrical/Mechanical Engineering.
  2. Skills:

 - Good English skill

- Good computer skills (MS Word, MS Excel , MS Access, Power Point, Auto Cad, etc)

- Ability to work under pressure

- Team work

- Experience/Education:  - Bachelor of Technical/Electrical/Mechanical Engineering

  1. Competencies: 

- Integrity and Trust

- Ethics and Values

- Drive for results

- Process management

- Self-knowledge

BENEFITS

- Monthly salary: from 7.000.000đ to 10.000.000đ

- Awarded annually by the company

- Participate in regular activities of company

- Opportunity to work in a professional environment

 ---------------------------------------

Nộp hồ sơ:

Email: [email protected]

Phone: 04 38500 455

Hết hạn

724 lượt xem