Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN/ HCM] Tập Đoàn Bất Động Sản CapitaLand Việt Nam Tuyển Dụng Admin Assistant, Assistant To Customer Service Manager & Customer Service Supervisor 2018

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội; Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR; Bán hàng (Sales); Hành chính, Nhân sự; Tài chính, Chứng khoán, Ngân Hàng; Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian; Khác

Việt Nam là một trong những thị trường trọng điểm của tập đoàn CapitaLand tại châu Á. Với thị trường bất động sản được sự hậu thuẫn từ nền kinh tế phát triển tốt, tốc độ đô thị hóa nhanh và dân số trẻ ở Việt Nam, CapitaLand cam kết là một nhà đầu tư lâu dài về bất động sản tại Việt Nam. Tập đoàn hiện có mặt tại bốn thành phố lớn của Việt Nam là TP. HCM, Hà Nội, Hải Phòng và Đà Nẵng, đầu tư trong lĩnh vực căn hộ nhà ở và căn hộ dịch vụ. Đến nay, CapitaLand đã cung cấp cho thị trường nhà ở TP.HCM và Hà Nội hơn 6.000 căn hộ chất lượng với sáu dự án nhà ở. Ascott Limited, công ty con do CapitaLand sở hữu 100% vốn, có danh mục đầu tư gồm hơn 1.800 căn hộ dịch vụ thuộc 12 toà nhà Somerset tại bốn thành phố lớn kể trên. Hiện nay, Ascott là chủ sở hữu kiêm nhà điều hành quốc tế về căn hộ dịch vụ lớn nhất tại Việt Nam.

1. Admin Assistant (Six-Month Contract)

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh

Mức lương: Thỏa thuận

Ngành nghề: Bất động sản, Dịch vụ khách hàng, Hành chính/ Thư ký

Phòng ban: Property Management

Số lượng: 01

Hạn cuối: 31/03/2018

Mô tả công việc:

  • Perform a variety of administrative duties for Property Management Department: prepare payment request, quotation request, purchase requisition, paper for approval, track sub-contracts or service contracts, ect.;

  • Provide business and administrative support to Operation Manager and other team members;

  • Provide translation as requested;

  • Prepare presentation if requested.

Yêu cầu:

  • University/ College Degree;

  • Fluent spoken and written English;

  • Computer literacy (Word, Excel, PowerPoint, Outlook…);

  • Good interpersonal and communication skills;

  • Ability to learn and adaptability;

  • Maturity, confidence, carefulness;

  • Ability to work independently and in a team under pressure;

  • Full-time working: 8.5 hours/ day & 5 days/ week.

>> ỨNG TUYỂN CHO VỊ TRÍ NÀY

 

2. Assistant To Customer Service Manager

Nơi làm việc: Hà Nội (Quận Ba Đình)

Mức lương: Thỏa thuận

Ngành nghề: Quảng cáo/ Đối ngoại/ Truyền Thông, Dịch vụ khách hàng, Tiếp thị trực tuyến, Bất động sản, Bán hàng/ Kinh doanh

Phòng ban: Sales & Marketing

Hạn cuối: 28/03/2018

Mô tả công việc:

Provide support and assistance in:

  • Developing and enforcing service procedures, policies and standards;

  • Periodically reviewing and improving customer service procedures, policies and standards, studying, evaluating, and re-designing processes;

  • Maintaining an orderly workflow according to priorities;

  • Coordinating and meeting with other departments to discuss and implement possible improvements to customer service;

  • Communicating courteously with customers by telephone, email, letter and face to face;

  • Providing help and advice to customers;

  • Keeping accurate records of discussions or correspondence with customers;

  • Maintaining contact with customers, creating engaged customers and facilitating growth in satisfaction;

  • Investigating and solving customers' problems;

  • Initiating corrective actions in service breakdowns, and taking ownership of customers’ issues and follow problems through to resolutions;

  • Finding ways to measure customer satisfaction and improve services;

  • Conducting surveys, forming focus groups, benchmarking best practices, analyzing information and applications;

  • Keeping ahead of industry’s developments and apply best practices to areas of improvement;

  • Identifying customer service trends and determining system improvements;

  • Analyzing statistics or other data to determine the level of customer service your organization is providing;

  • Keeping accurate records and document customer service actions and discussions.

Yêu cầu:

  • Proven working experience as a senior customer service officer;

  • Experience in providing customer service support;

  • Knowledge of customer service methods and techniques;

  • Proficiency in English;

  • Ability to think strategically;

  • Strong client-facing and communication skills;

  • Troubleshooting and multi-tasking skills;

  • Customer service orientation.

>> ỨNG TUYỂN CHO VỊ TRÍ NÀY

 

3. Customer Service Supervisor (For Building Operation)

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh (Quận 2)

Mức lương: Thỏa thuận

Ngành nghề: Bất động sản, Dịch vụ khách hàng, Nhà hàng/ Khách sạn, Quản lý điều hành

Phòng ban: Property Management

Số lượng: 01

Hạn cuối: 31/03/2018

Mô tả công việc:

The Customer Service Supervisor will lead the Customer Service team with the following key assignment:

  • Compose all official letters, notices sent out to external partners;

  • Monitor common mailbox and feedback to residents;

  • Handle customer complaint, follow up and resolve complaint of residents;

  • Control notification/ reminder to the resident on time and delivery to each apartment;

  • Prepare, plant, monitor all events in the building;

  • Propose new ideas to the manager for enhancing service quality, better cost control and more effective staff management;

  • Assist Residential Manager in annual operation budget;

  • In charge of assigned weekly, monthly reports;

  • In charge of Customer's feedback survey;

  • Other assignments if required.

Yêu cầu:

  • Proven working experience in leading Customer Service team;

  • Experience in providing customer service support;

  • Knowledge of management methods and techniques;

  • English communication;

  • Ability to think strategically and to lead;

  • Strong client-facing and communication skills;

  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills;

  • Customer service orientation.

>> ỨNG TUYỂN CHO VỊ TRÍ NÀY

 

Mọi thắc mắc và thông tin chi tiết, vui lòng truy cập website tuyển dụng chính thức của Tập đoàn: https://capitalandvnjobs.com/.

---

(*) Lưu ý: Do hạn chế về mặt thời gian nên chỉ các ứng viên được lựa chọn vào vòng sau mới được liên hệ và phản hồi. Rất mong các bạn thông cảm.

Hết hạn

1,668 lượt xem