Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN] LG Việt Nam Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Nhân Sự & Nhân Viên Quản Lý Chung Khối Văn Phòng 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự; Kế toán, Kiểm toán - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian

LG là thương hiệu hàng đầu thế giới trong lĩnh vực điện tử và điện gia dụng. Thành lập năm 1947 tại Hàn Quốc, đến nay LG đã có hơn 120 chi nhánh và văn phòng đại diện tại các nước và sản phẩm LG đến tay người tiêu dùng trên toàn thế giới. Là Công ty tiên phong về công nghệ và đổi mới, LG với các sản phẩm kỹ thuật hiện đại dần chiếm lĩnh thị trường và niềm tin của khách hàng.

Năm 1995 LG chính thức có mặt tại Việt Nam, và trở thành thương hiệu quen thuộc với người tiêu dùng Việt Nam. Song song với hoạt động kinh doanh, Công ty LG với phương châm “con người là ưu tiên hàng đầu”, liên tục tham gia thực hiện các chương trình từ thiện xã hội, trong đó “đường lên đỉnh Olympia” nổi tiếng của LG suốt 14 năm qua gắn liền với sự nghiệp phát triển giáo dục và đào tạo nhân tài của Việt Nam.

1. HR Intern 

Mô Tả Công Việc

As an HR Intern, your main responsibilities will be:

  • Keep records of candidates’ database following company’s process and update recruitment record database in a timely and accurate way;

  • Coordinate communication with candidates and schedule interviews;

  • Proactive search CVs from many channels & social networks and approach candidates for job invitation;

  • Support with external communication on social networks like activating job advertisement & interacting with candidates;

  • Assist to prepare recruitment event plan as well as take part in these events: career day, job fair, internship program…;

  • Involve in organizing company culture event to enhance employee spirit such as teambuilding, monthly birthday party, year-end party, social activities…;

  • Other HR tasks on request.

Yêu Cầu Công Việc

  • Fresh-graduated or final-year students are welcomed;

  • Major in HR Management, Foreign Languages, Communications or related areas;

  • Knowledge or experience in HR will be an advantage;

  • Well organized, detail-oriented, sociable and pro-active;

  • Be highly responsible with confidential matters/reports/data;

  • Excellent written and verbal communication skills, both in English and Vietnamese;

  • Computer literacy – MS office applications.

NOTE: can work on full-time basis in 2 months from end of Sep to end of Nov 2017.

Apply: Here.

2. General Affairs - General Procurement Staff

Mô Tả Công Việc

To be in charge of the following jobs:

  • General Affairs Job: Manage office expenses
  • General Procurement Job:
    •    Follow General Procurement process
    •    Source and develop potential suppliers
    •    Check quotation and negotiate with vendors to have the best purchasing price for the items in charge
    •    Support related departments to deal with quality and delivery issues
    •    Report all purchasing processes/activities to Team leader
    •    Other jobs required by Team leader

Yêu Cầu Công Việc

  • About 1 year experience in procurement field
  • University graduate with Bachelor degree of Economics or related fields
  • Good negotiation & communication skills
  • Fluency in English
  • Good computer skills
  • Be honest, responsible, diligent and have teamwork spirit

Apply: Here.

-----------------------------------

Lưu ý: do hạn chế về mặt thời gian nên chỉ các ứng viên được lựa chọn vào vòng sau mới được liên hệ và phản hồi. Rất mong các bạn thông cảm.

Hết hạn

1,760 lượt xem