Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN] Tập Đoàn Bất Động Sản CapitaLand Vietnam Tuyển Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng, Nhân Viên Marketing, Kế Toán Và Nhiều Vị Trí Khác 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR; Tài chính, Chứng khoán, Ngân Hàng; Kế toán, Kiểm toán; Bán hàng (Sales) - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Tập đoàn hiện có mặt tại bốn thành phố lớn của Việt Nam là TP. HCM, Hà Nội, Hải Phòng và Đà Nẵng, đầu tư trong lĩnh vực căn hộ nhà ở và căn hộ dịch vụ. Đến nay, CapitaLand đã cung cấp cho thị trường nhà ở TP.HCM và Hà Nội hơn 6.000 căn hộ chất lượng với sáu dự án nhà ở. Ascott Limited, công ty con do CapitaLand sở hữu 100% vốn, có danh mục đầu tư gồm hơn 1.800 căn hộ dịch vụ thuộc 12 toà nhà Somerset tại bốn thành phố lớn kể trên. Ascott là chủ sở hữu kiêm nhà điều hành quốc tế về căn hộ dịch vụ lớn nhất tại Việt Nam.

1. Customer Service Unit Executive

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 2 years’ of working experience in the property or service industry with a proven track record in customer care.
  • Excellent communication skills in both oral and written English.
  • Good personal grooming, pleasant outlook and cheerful by nature
  • Patient and good listener with an eye for details.
  • Good working attitude and ability to maintain a high level of professionalism, integrity, initiative and excellent interpersonal skills in a high-pressure environment.
  • Good leadership and management skills, preferably with team management experience.

Apply: here

2. Marketing Executive

  • Experience working in marketing / properties agencies or companies
  • Ability to work independently and also can be a good team player
  • High degree of drive and professionalism, ability to work under pressure in a fast-paced environment. 
  • Good interpersonal and communication skills with ability to deal with suppliers and agencies effectively and with ease. 
  • Highly creative and has a flair for generating ideas. Have knowledge of graphic design work.
  • Good working attitude with a high level of professionalism, integrity, initiative and interpersonal skills
  • Good command of English and Vietnamese

Apply: here

3. Sales Admin

  • At least 2 years experience in administrative functions in a large organization.
  • Customer-oriented, proactive & self-motivated attitude.
  • Good organizational, interpersonal and communication skills in English.
  • Proficient in Microsoft Office applications (especially Word and Excel)

Apply: here

4. Accountant (AP)

  • University/ College Graduate in Accounting.
  • At least 1- 2 year experience is an advantage.
  • Demonstrated knowledge in tax regulations.
  • Good knowledge of Vietnamese accounting system (VAS).
  • English spoken and written.
  • Ability to use accounting software. Knowledge in SAP is an added advantage.
  • Ability to work independently and in a team under pressure.
  • Being reliable, motivated, and honest.

Apply: here

5. Assistant to Customer Service Manager

  • Proven working experience as an senior customer service officer
  • Experience in providing customer service support
  • Knowledge of customer service methods and techniques
  • Proficiency in English
  • Ability to think strategically
  • Strong client-facing and communication skills
  • Troubleshooting and multi-tasking skills
  • Customer service orientation

Apply: here

 

 
Hết hạn

570 lượt xem