Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN] Vietnamobile Tuyển Dụng Trợ Lí Luật Sư, Nhân Viên Logistics Và Nhiều Vị Trí Khác 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Chuyên môn Chuyên môn: Khác; Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Vietnamobile là mạng di động đang trong thời kỳ phát triển nhanh tại Việt Nam kể từ khi chính thức giới thiệu dịch vụ tới người tiêu dùng vào năm 2009. 

Tháng 10 năm 2016, Vietnamobile chính thức chuyển đổi hình thức hoạt động kinh doanh trở thành Công ty Cổ phần Viễn thông Di động Vietnamobile, với hai cổ đông chính là Công ty Cổ phần Viễn thông Di động Hanoi Telecom và Tập đoàn Viễn thông châu Á Hutchison. Tập đoàn Viễn thông châu Á Hutchison thuộc CK Hutchison Holdings, với kinh nghiệm kinh doanh viễn thông tại nhiều nước trên thế giới, bao gồm: Indonesia, Vietnam, Sri Lanka, Úc, Austria, Đan Mạch, Hong Kong, Ireland, Ý, Macau, Thụy Điển và Anh.

1. Paralegal (Trợ Lí Luật Sư)

  • Kinh nghiệm:1 Năm
  • Lương:Cạnh tranh

  • Ngành nghề:Luật / Pháp lý, Hành chính / Thư ký

    Hết hạn nộp:03/10/2017

  • Nơi làm việc: G Blue Trung Tam Thong Tin Di Dong VIETNAMOBILE, Chi Nhánh Công Ty CP Viễn Thông Hà Nội

Mô tả Công việc

Purpose

  • Support Legal Manager in all legal aspects and do administrative works of Legal Department

Objectives

  • As per annual registered KPI

Key Responsibilities

  • Support Legal Manager, Legal Executive in all legal aspects and protecting the best benefit for Company
  • Support departments of the Company on legal matters;
  • Support Legal Manager in drafting and reviewing all kinds of business contracts, agreements, arrangements and legal documentations to ensure the compliance with current regulations and to protect the Company's benefits;
  • Support Legal team to prepare proper documentations relating legal proceedings and litigations;
  • Filling legal document, contracts/agreements and other documents as requested by Legal Manager
  • Conducting other duties and tasks as being assigned by Legal Manager from time to time.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications & Experience

  • Bachelor degree in law

Knowledge and Skills

  • Prefer having over 1 year’s experience
  • Having strong analysis, problem solving, negotiation and presentation skills;
  • Be mature, proactive and professional;
  • High sense of responsibility.
  • Have Good moral character,  be honest, be careful and be able to work under high pressure

Language

  • Good command of English 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

2. Database Administrator (Quản trị cơ sở dữ liệu)

  • Kinh nghiệm:2 Năm
  • Lương:Cạnh tranh

  • Ngành nghề:CNTT - Phần mềm, CNTT - Phần cứng / Mạng

    Hết hạn nộp:03/10/2017

Mô tả Công việc

Purpose

  • Database Administrator manages database activities in the organization included but not limited to installation, configuration, updates, maintenance, backup, recovery, tuning, monitoring, security, and testing of Oracle databases running for different applications.

Objectives

  • Complete all duties is assigned by System Manager.

Key Responsibilities

  • Installation and Upgrades of Oracle RDBMS software
  • Administrate and maintain existing Oracle RDBMS installations
  • Build new databases and perform data migrations
  • Perform backup and recovery included management on backup media.
  • Tuning the performance, troubleshooting of database issues, interaction with Oracle application development for effective database activities.
  • Develop database usage, security and operation policy and apply to the operation.
  • Provides on call basis 24/7 availability to the distributed computing infrastructure.
  • Resolves critical errors and service interruptions.
  • Other duty as and when assigned by Supervisors

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications & Experience

  • Bachelor's degree in computer science or related discipline and 2 years relevant IT experience
  • Al least 1 years full system administration experience in Oracle Database environments

Knowledge and Skills

  • Looking for proficiency in Oracle Database primarily, with strong knowledge and practice in installation, upgrading, patching the Oracle 9i, 10g, 11g, single instance/RAC, etc.
  • Needs to have strong knowledge and practice on solution for Oracle HA, Oracle RAC, Oracle Data Guard, replication, etc.
  • Needs to be experienced in performance tuning, analysis and benchmarking
  • Must be able to work with multiple groups to perform enterprise initiatives
  • Strong shell scripting skills a real plus
  • Must have strong organizational, communication and project management skills
  • Must be able to work independently but also as an integral part of the team

Language

  • Vietnamese, English 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

3. Nhân Viên Logisitcs

  •  Cấp bậc:Trưởng nhóm / Giám sát
  • Kinh nghiệm:2 - 10 Năm

  • Lương:7,000,000 - 15,000,000 VND

  • Ngành nghề:Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận

    Hết hạn nộp:22/09/2017

 

Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Phụ cấp thâm niên
  •  Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Đảm bảo vận hành và các hoạt động logistics thông suốt và không ảnh hưởng đến tình hình kinh doanh
  • Đảm bảo công việc mua bán liên quan được tiến hành và tuân thủ đúng quy chuẩn chung
  • Tuân thủ chặt chẽ quy trình kiểm soát và báo cáo hàng ngày để giảm thiểu sai sót hoặc tồn đọng công việc
  • Đảm bảo hàng được chuẩn bị và chuyển tới nhà phân phối đủ số lượng, đúng seri và đúng giờ
  • Đảm bảo các bước thực hiện trên hệ thống được tiến hành đúng thời hạn và theo quy chuẩn chung
  • Đảm bảo tất cả giao dịch thực tế và trên hệ thống khớp nhau và tuân thủ việc kiểm tra kho hàng định kì
  • Điều phối vận hành kho để đạt KPI

Yêu Cầu Công Việc

  • Tối thiểu 2 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực chuối cung ứng logistics
  • Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực viễn thông

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

4. Customer Support Executive (Nhân Viên Hỗ Trợ Khách Hàng)

  • Kinh nghiệm: Tối Thiểu Năm
  • Lương:10,000,000 - 20,000,000 VND

  • Ngành nghề:Dịch vụ khách hàng, Bưu chính viễn thông

    Hết hạn nộp:22/09/2017

Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Phụ cấp thâm niên
  •  Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Handling cases escalated by front line.
  • Monitoring CC backend to ensure all requests are processed accurately and on time; analysis and resolve any issues.
  • Tracking/analyzing/finding root cause of issues and work closely with Transformation Project Management Team on driving for improvement.
  • For Contact Center related issues, put forward proposals to CEM Manager for improving the system and service to ensure that a longer term solution is provided.
  • Governance call center helpdesk performance to reach the KPI
  • Being involved in training to deliver a high standard of customer service.
  • Coordinating with other telecommunication providers to handle customers’ complaint.
  • Be the focal point of Contact Center to managing/supervising all activities on applications/systems.
  • Other works as assigned by CEM manager.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications & Experience

  • University level
  • Experience in managing a customer service/care team at least 2 years.

Knowledge and Skills

  • Excellent oral, written skill and interpersonal communication skills
  • Good analytical, problem solving & decision making skills
  • Cooperation, leadership, innovation.
  • Training skills

Language

  • English: intermediate level

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

5. Outbound Management Executive 

  • Cấp bậc:Trưởng nhóm / Giám sát
  • Kinh nghiệm:2 Năm

  • Lương:10,000,000 - 20,000,000 VND

  • Ngành nghề:Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Bưu chính viễn thông

    Hết hạn nộp:22/09/2017

Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Phụ cấp thâm niên
  •  Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

Managing telesales activities:

  • Suggesting telesales target to CEM manager
  • Able to work out calling plan for each sales target assigned.
  • Monitoring/ auditing daily x-selling activity to ensure outbound team reach the target
  • Able to analyze sales performance and derive follow up action.
  • Provide effective coaching/training to the outbound team.
  • Responsibility for related activities.
  • Work independently to work with supporting partners (internal / external) for all fulfillment logistic on customer orders.

Managing outbound activities:

  • Can prepare CX related outbound project execution plan.
  • Compose calling result report with analysis on customer response.
  • Governing the day-to-day operation of the outbound team of out-sourcing contact center.
  • Other tasks as assigned by CEM Manager.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications & Experience

  • Degree in business, marketing, communication or any other related field
  • Practical experience in a similar position advantageous.

Knowledge and Skills

  • Knowledge of customer service is appreciated
  • Good communication & computer skills
  • Good interpersonal skills
  • Result- and customer-orientation.
  • Ability to motivate team to achieve targets.
  • Good knowledge on selling skill.
  • Well-developed presentation and negotiation skills.

Language

  • English: intermediate level

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

6. Quality Assurance Executive

Thông Tin Tuyển Dụng

  • Cấp bậc:Trưởng nhóm / Giám sát

  • Kinh nghiệm: Ít nhất 2 Năm

  • Lương:10,000,000 - 20,000,000 VND

  • Ngành nghề:Bán hàng / Kinh doanh, Dịch vụ khách hàng, Bưu chính viễn thông

    Hết hạn nộp:22/09/2017

Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Du Lịch
  •  Phụ cấp
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương
  •  Phụ cấp thâm niên
  •  Chế độ nghỉ phép

Mô tả Công việc

  • Co-ordinate with stakeholders in all departments to collect KPI data and compile performance report for management.
  • Follow up with stakeholders in all departments on improvement action status update.
  • Conduct analysis on issue, work with owners on root cause identification and follow up action.
  • Support Transformation Project Manager on project proposal, documentation on business processes, and status report.
  • Support Transformation Project Manager on all transformation activities.
  • Support Transformation Project Manager to set up Customer Centric Performance Monitoring System.

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications & Experience

  • Bachelor Degree
  • Minimum 2 years customer service experience.

Knowledge and Skills

  • Excellent oral, written and interpersonal communication skills
  • Good listening and analytical skills
  • Good problem solving & decision making skills
  • Demonstrated ability to work well in a team environment.

Language

  • English: intermediate level

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
 7. Fresh/Junior HR Staff
  • Lương:3,500,000 - 6,500,000 VND

  • Ngành nghề:Bưu chính viễn thông, Nhân sự

  • Hết hạn nộp:14/09/2017

  • Cấp bậc:Mới tốt nghiệp

Phúc lợi

  •  Bảo hiểm theo quy định
  •  Thưởng
  •  Chăm sóc sức khỏe
  •  Đào tạo
  •  Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Attend the comprehensive HRM training program in both theory and on-job-training.
  • Support other HR executives in completing successfully HR department's jobs.
  • Accumulating essential knowledge and skills to become the key HR staff within 2 years.

Yêu Cầu Công Việc

I. REQUIREMENTS:

1) Knowledge:Bachelor degree in HRM, Business Administration, Commerce. Graduates on summer 2017.

2) Skills, Experience: No need experience.

3) Attitudes:

  • Passion in HR profession and have long-term career plan in HR;
  • Sales and customer – service mindset;
  • Good communication, presentation skill;
  • Organizing, planning and prioritizing skills;
  • Logical thinking skill;
  • Self motivated, enthusiastic.

4) Others:Can use English fluently in work (IELTS 6.0 or equivalence).

II. BENEFITS:

  • Allowance during training period (3-4 months).
  • Eligible for the special training program designed for young talents to become key staff of the company in the future.
  • Benefits after passing training period and signing official labor contract: Salary from 300 USD/month and other benefits like the current employees of the company.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
Liên hệ: Email: [email protected] Trụ sở chính: Tầng 6, số 7 Chùa Bộc, Phường Quang Trung, Quận Đống Đa, Hà Nội Website: here
Hết hạn

792 lượt xem