Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[Toàn Quốc] LG Electronics Vietnam Tuyển Dụng Nhiều Vị Trí Đợt Cuối Năm (Lễ Tân, Phiên Dịch tiếng Hàn Thời Vụ...)

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội; Hồ Chí Minh; Khác - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR; Bán hàng (Sales); Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

Development Planning Manager

  • Hà Nội
  • Quản lý
  • Cạnh Tranh
  • Quản lý điều hành, Tài chính / Đầu tư
  • LGEVNA.HN GENERAL PROCUREMENT
  • 1
  • 31/12/2016
 

Mô Tả Công Việc

Life‘s good with LG! The LG Electronics Vehicle Components Development Center Vietnam (VC IVI) is seeking a Development Planning Team Leader to join our dynamic team. LG Electronics Vehicle Component‘s Company focuses on eco-friendly automotive components. The VC Company produces high-quality in-car infotainment systems that deliver both information and entertainment on-the-go for many of the world‘s biggest automobile brands.

 

As the Team Leader of Development Planning in LG Electronics Vehicle Component In-vehicle Infotainment (VC IVI) Development Center Vietnam, your overall responsibilities will be:

 

  • Managing or taking a lead role in GA/GP (General Affairs/Procurement)/Account/HR/IT;

  • Strategic planning of vehicle infotainment development projects.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor degree: IT, Engineering, Business, Economics (MBA preferred);

  • Fluency in English (Ability of Vietnamese/ Korean is a plus);

  • Korean citizen is an advantage;

  • More than 5 year experience with Global Company in Korea;

  • Minimum 10 years working with one or more from the following: Accounting, Strategy Planning, Development Planning, Business Planning, SW Development;

  • Experience in a similar position and accounting literacy are advantages;

  • Demonstrated leadership and management experience;

  • Excellent presentation & communication skills;

  • Demonstrated strength in strategic planning, logical thinking and decision-making;

  • Self-motivated and willing to expand knowledge;

  • Power Point & Excel proficiency.

 

APPLY HERE

 

Maintenance Sales Executive (HVAC) / Chuyên Viên Bán Hàng Kĩ Thuật (HVAC)

  • Hà Nội
  • Nhân viên
  • Lương thỏa thuận
  • Bảo trì / Sửa chữa, Bán hàng / Kinh doanh, Bán lẻ / Bán sỉ, Dịch vụ khách hàng, Điện / Điện tử / Điện lạnh
  • 31/12/2016

Mô Tả Công Việc

- Be in charge of sales activities for maintenance and repairing contract of Chiller and VRF (Annual maintenance contract, Cleaning/Repairing SVC contract)
- Be in charge of SVC parts sales for Chiller and VRF system
- Manage operation profit, Account Payables (AP)/Account Receivables (AR) activities
- Customer relationship management (CRM)
(Other details will be discussed in the interview)

*****

- Chịu trách nhiệm về các hoạt động bán hàng dành cho các hợp đồng về bảo trì và sửa chữa Chiller/VRF (hơp đồng bảo trì hàng năm, hợp đồng dịch vụ sửa chữa và làm sạch định kì)
- Chịu trách nhiệm về bán hàng linh kiện bảo hành cho hệ thống Chiller và VRF
- Quản lý lợi nhuận bán hàng, thanh toán và công nợ hàng tháng
- Quản lý mối quan hệ khách hàng (CRM)
(Chi tiết sẽ được mô tả thêm trong vòng phỏng vấn)

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor, Engineer or Vocational degree
    - At least 2-year working experience in the HVAC market
    - Knowledge of HVAC system(Chiller, VRF)
    - Basic English / MS office / Presentation skill
    - Aggressiveness, positive working attitude, accountability and team-working

    *****

    - Tốt nghiệp đại học, bằng kĩ sư hoặc bằng nghề
    - Có ít nhất 2 năm kinhg nghiệm làm việc trong lĩnh vực HVAC
    - Có hiểu biết về hệ thống HVAC (Chiller/VRF)
    - Tiếng Anh giao tiếp, kĩ năng thuyết trình tốt
    - Kĩ năng máy tính tốt
    - Có thái độ tích cực trong công việc, trách nhiệm, nhiệt tình.
    - Có tinh thần làm việc nhóm tốt

 

APPLY HERE

 

Phiên dịch tiếng Hàn thời vụ

  • Hà Nội, Hải Dương, Hải Phòng, Hưng Yên, Nam Định, Quảng Ninh, Thái Bình
  • Nhân viên
  • Lương thỏa thuận
  • Biên phiên dịch, CNTT - Phần mềm, CNTT - Phần cứng / Mạng, Cơ khí / Ô tô / Tự động hóa, Du lịch, Dịch vụ khách hàng, Giáo dục / Đào tạo, Hành chính / Thư ký, Kế toán / Kiểm toán, Mới tốt nghiệp / Thực tập, Nhân sự, Quản lý chất lượng (QA/QC), Sản xuất / Vận hành sản xuất, Tài chính / Đầu tư, Tổ chức sự kiện, Thu mua / Vật tư, Vận chuyển / Giao nhận / Kho vận, Điện / Điện tử / Điện lạnh
  • LGEVH. HP Factory
  • 5
  • 31/01/2017

Mô Tả Công Việc

* Nhà máy LG Electronics (LGEVH) tại Hải Phòng (Lô CN2, KCN Tràng Duệ, xã Lê Lợi, huyện An Dương, Hải Phòng) đang tìm kiếm ứng viên thành thạo tiếng Hàn quốc để thực hiện các công việc phiên dịch tiếng Hàn như sau:
- Phiên dịch cho quản lý người Hàn Quốc.
- Phiên dịch trong các cuộc họp theo yêu cầu
- Hỗ trợ các nhân viên khác khi cần thiết.
- Các công việc chuyên môn khác theo yêu cầu của cấp trên.

Yêu Cầu Công Việc

  • Thành thạo tiếng Hàn tương đương hoặc có chứng chỉ topik 3 trở lên
    - Khả năng và kinh nghiệm phiên dịch tiếng Hàn thành thạo
    - Kinh nghiệm phiên dịch tiếng Hàn từ 1 năm trở lên đặc biệt trong các công ty sản xuất.
    - Ưu tiên ứng viên có kiến thức kinh nghiệm trong các lĩnh vực kinh tế/thương mại và sản xuất.
    - Sử dụng tốt vi tính văn phòng (Excel, word, power point) là 1 lợi thế
    - Có thể giao tiếp tiếng Anh là 1 lợi thế
    - Có kỹ năng giao tiếp và xử lý các tình huống tốt
    - Mong muốn đi làm ngay.

APPLY HERE

 

Marketing Executive

  • Hà Nội
  • Nhân viên
  • Lương thỏa thuận
  • Bán hàng / Kinh doanh, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông, Truyền hình / Báo chí / Biên tập, Tổ chức sự kiện, Tiếp thị / Marketing
  • 10/01/2017

 

Mô Tả Công Việc

1. Event management
- Plan & execute marketing events related to Branding & Product road show, dealer convention, activation, etc.
- Corporate with dealers/shops for co-marketing events
- Report & evaluate marketing campaign.
- Conduct market research before & after events
- Collect competitor marketing activities

2. Marketing newsletter
- Support PR part to make monthly marketing newsletter.

3. Other
- Manage marketing budget within scope of work
- Support Marketing manager & colleagues
- Report up on request

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor, major in Marketing, Economics and other related fields
    - Have at least 2-year experience in the job requirements
    - English fluency
    - Good computer skills, especially in PPT
    - Good communication skill, can-do spirit
    - Good at working independently or in team
    - Responsible, enthusiastic, dynamic

APPLY HERE

 

Product Marketing & Sales Management Excecutive

  • Hà Nội
  • Nhân viên
  • Lương thỏa thuận
  • Bán hàng / Kinh doanh, Bán lẻ / Bán sỉ, Quảng cáo / Đối ngoại / Truyền Thông, Tiếp thị / Marketing
  • 15/01/2017

Mô Tả Công Việc

- Product Road Map (PRM)
+ Develop Vietnam oriented TV products such as Design, Spec and Line-up
+ Develop channel PRM Plan

- New Product Introduction (NPI) management
+ Schedule and monitor new product launch based on approved PRM and under instruction of the product manager
+ Make new product launch plan for product manager’s review and approval
+ Communicate the NPI plan (model specifications/features, pre-requisite activities to be done by each team, recommended budget, recommended marketing mix, positioning message, selling point, channel, target, etc) to all related parties for preparation by function
+ Follow-up the coordination in the NPI process with related functions (Corporate Marketing, Trade Marketing, Sales, Service, etc)

- Develop Marketing Strategy for strategic product
+ Create marketing strategy for key models
+ Develop annual, quarterly and monthly marketing plan
+ Monitor marketing activities based on ROI

- Marketing budget management
+ Management of marketing activities and budget by activities
+ ROI analysis by each execution

- Sales and Profit management
+ Manage Sales & Profit by channel, sales by model and develop improvement plan
+ Set up price strategy, sales program monthly, quarterly and yearly

- Marketing Intelligence (MI)
+ Market & competitor product related analysis report by collecting market competition data & information and using GFK data
+ Make monthly / weekly product and price (sales program) mapping by model with a brief comment & recommendation of countermeasure to the product manager and business head
+ Monthly, quarterly analysis of competitor activities such as ATL, BTL and others
+ Monitor AD spending analysis by brand (monthly spending analysis by activity)

- Trade Program
+ Together with Product Marketing and Sales to make analysis, design and propose program to sales
+ Obtain approval: communicate to concerned parties for execution of trade programs
+ Monitoring effectiveness of trade program and take appropriate action

- Registration Nation-wide sales program such as free gift
+ Register our program to government office nation-wide

- Other requirements from leader (if any)

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor, graduated from universities, major in Business, Marketing, Economics and other related fields
    - Have at least 5-year working experience and 2 years working in the same position.
    - Excellent English spoken and written communication skills.
    - Product & market knowledge is preferred.
    - Good sense of advertisement and in-store communication
    - Experience in creating sales programs
    - Analytical ability and interpret market data
    - Good in communications and presentation skills.
    - Leadership, positive working attitude, accountability and team-working

APPLY HERE

 

Lễ tân

  • Hà Nội
  • Mới tốt nghiệp
  • Lương thỏa thuận
  • Hành chính / Thư ký, Mới tốt nghiệp / Thực tập, Nhân sự
  • LGEVNA.HN GENERAL AFFAIR
  • 31/12/2016

Mô Tả Công Việc

-  Trực tổng đài điện thoại, nhận chuyển cuộc gọi đến các phòng, ghi nhận thông tin từ khách hàng nhắn lại. 

-  Nhận và chuyển thư từ cho các phòng ban khi có yêu cầu

-  Hướng dẫn khách đến liên lạc công tác: Tuỳ theo từng trường hợp công việc của khách cần hay có yêu cầu các phòng ban, sắp xếp khách làm việc ở phòng khách hay tại sảnh.

-  Thực hiện liên lạc đặt vé máy bay, khách sạn cho các phòng ban khi có yêu cầu.

-  Quản lý các phương tiện vật dụng như tổng đài điện thoại, báo chí…

- Quản lý đăng kí phòng họp, quản lý thẻ taxi của công ty

- Hỗ trợ các trưởng phòng người Hàn Quốc trong các công việc như thanh toán chi phí, đặt vé máy bay, khách sạn...

-  Các công việc khác khi có yêu cầu

Yêu Cầu Công Việc

- Nữ, tuổi từ 20-26

- Tốt nghiệp cao đẳng trở lên

- Tiếng Anh giao tiếp tốt

- Nhiệt tình, chăm chỉ, cẩn thận, nghiêm túc với công việc

- Chấp nhận sinh viên mới ra trường và đang trong thời gian viết luận văn

  • Chỉ nhận hồ sơ gửi qua bằng cách nhấn nút "Nộp đơn" tại trang web, hồ sơ yêu cầu đính kèm ảnh chân dung

 

APPLY HERE

Hết hạn

4,890 lượt xem