Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[Đà Lạt] Khách Sạn Mercure Dalat Resort Tuyển Dụng Giám Sát Bộ Phận Lễ Tân/Giám Sát Tạp Vụ Bếp Full-time 2023

Hết hạn
COMPANY INTRODUCTION
Địa điểm Địa điểm: Khác - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty nước ngoài - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: - Quy mô công ty Quy mô công ty: - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có
Soft-opening since March 2022, 𝐌𝐞𝐫𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐃𝐚𝐥𝐚𝐭 𝐑𝐞𝐬𝐨𝐫𝐭 is one of the best choices of famous Vietnamese artists, models. Although we are “young”, 𝐌𝐞𝐫𝐜𝐮𝐫𝐞 𝐃𝐚𝐥𝐚𝐭 𝐑𝐞𝐬𝐨𝐫𝐭 was and still make more effort to become the place which not only a “check-in” but also a place that create acute nostalgia for many of tourists especially “Dalataholic”.
Giám sát bộ phận Lễ tân
Địa điểm Địa điểm: Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Du lịch, Khách sạn - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận
JOB DESCRIPTION
  • Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members.
  • Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met.
  • Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates.
  • Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations.
  • Ensure documentation of all quest related issues using the logbook Sign media and supervise shift handover procedures.
  • Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues.
  • Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests' needs and complaints tactfully and efficiently.
  • Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests.
  • Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness.
  • Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales.
  • Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies.
  • Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates.
  • Ensure procedures of On-Call Valet Desks and driveways are manned at all times and run efficiently.
  • Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway.
  • Handle and manage hotel emergencies.
  • Conduct Night Audit Process for hotel.
REQUIREMENTS
  • Diploma in Tourism/ Hospitality Management 
  • Minimun 2 years of relevant experience in a similar capacity 
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language 
  • Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
  • Good working knowledge of MS Excel, Word, & Powerpoint 
BENEFITS
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor worldwide 
  • Learning programs through our Academies 
  • Opportunity to develop your talent and grow within your property and across the world! 
  • Ability to make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21
HOW TO APPLY
  • Submit your application via the APPLY NOW button below.
  • Deadline: 23:59 5/31/2023
  • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Giám sát Tạp vụ bếp
Địa điểm Địa điểm: Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Du lịch, Khách sạn - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận
JOB DESCRIPTION
  • Giám sát việc rửa công cụ, dụng cụ nấu bếp.
  • Đảm bảo rằng tất cả các thành viên mới trong nhóm đều được hướng dẫn đầy đủ về vận hành máy rửa bát, xử lý đồ sành, thủy tinh, đồ bạc, vệ sinh thiết bị nhà bếp và các công việc khác do Quản lý phân công.
  • Đảm bảo rằng tất cả các nhà kho và nơi làm việc của người quản lý luôn được sạch sẽ.
  • Đảm bảo đáp ứng các tiêu chuẩn vệ sinh thích hợp thông qua việc duy trì các quy tắc vệ sinh và sức khỏe nhân viên.
  • Đảm bảo phân loại rác thích hợp và tất cả rác Thực phẩm & Đồ uống được dọn khỏi tất cả các khu vực và chuyển đến phòng rác.
  • Kiểm kê thiết bị vận hành và vật tư làm sạch.
  • Báo cáo với Quản lý nếu có trường hợp khẩn cấp phát sinh.
  • Lập bảng phân công nhiệm vu hàng tuân cho nhân viên.
  • Đề xuất quy trình và đào tạo nhân viên để cải thiện chất lượng công việc và dịch vụ.
REQUIREMENTS
  • Tối thiểu 2 năm kinh nghiệm làm việc tại vị trí tương đương
  • Có tiêu chuẩn cao về sự sạch sẽ, ngăn nắp
  • Có kỹ năng làm việc nhóm và đào tạo nhân viên
  • Ưu tiên ứng viên có khả năng đọc hiểu tiếng Anh và có kiến thức về HACCP
BENEFITS
  • Mức lương cạnh tranh + phí dịch vụ hấp dẫn
  • Cung cấp bữa ăn ca đủ dinh dưỡng
  • Hỗ trợ đồng phục trong ca làm việc
  • Cơ hội thăng tiến trong nghề nghiệp tại Mercure Dalat Resort và các khách sạn trong hệ thống Accor
  • Tham gia các khóa đào tạo và phát triển kỹ năng của tập đoàn Accor
  • Làm việc trong môi trường quốc tế năng động, trẻ trung, sáng tạo dưới sự dẫn dắt của các trưởng bộ phận giàu kinh nghiệm
HOW TO APPLY
  • Submit your application via the APPLY NOW button below.
  • Deadline: 23:59 5/31/2023
  • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

329 lượt xem

lh-fulllh-x