Trần Nguyễn Khôi Nguyên@Tuyển dụng
3 năm trước
[HCM/BD] Công Ty Kerry Express Tuyển Dụng Nhân Viên Khối Văn Phòng Full-time 2022







Kerry Express là công ty con của Kerry Logistics Network Limited (KLN, một công ty niêm yết tại Sở giao dịch chứng khoán Hồng Kông) và là thành viên của các công ty thuộc Tập đoàn Kerry. Các công ty trong tập đoàn của chúng tôi bao gồm:
- Shangri-La Hotel Group
- SCMP Group
- Wilmar International
- Kerry Logistics
- Kerry Siam Seaport
- Kerry Asia Road Transport






• Theo dõi tình trạng đơn hàng của khách hàng trọng điểm
• Theo dõi, kiểm soát tiến độ, kiểm tra và quản lý chất lượng dịch vụ giao
hàng cho các khách hàng lớn của công ty
• Giải đáp thắc mắc và yêu cầu từ khách hàng.
• Giải quyết sự cố khi có phát sinh
• Kiểm soát tình hình tăng, giảm đơn hàng của khách hàng hàng tháng, quý.
• Tư vấn dịch vụ, thông báo những thay đổi về dịch vụ của Công ty.
• Thực hiện công việc đột xuất khác khi quản lý phân công.

• Tin học: sử dụng được excel và word.
• Ưu tiên có khả năng giao tiếp bằng tiếng anh.
• Giọng nói rõ ràng, không nói ngọng, nói lắp.
• Không nói tiếng địa phương.

• Lương 7-8 triệu/tháng.
• Được đào tạo nghiệp vụ.
• Được xem xét tái ký hợp đồng, hoặc thuyên chuyển sang nhân viên chính thức (tùy thuộc vào khả năng làm việc và tình hình nhân sự tại thời điểm đó)
THÔNG TIN KHÁC
• Thời gian làm việc: 8h00 – 17h00, từ thứ 2 đến sáng thứ 7. (có thể thay đổi 8h30 - 17h30 hoặc 9h00 - 18h00)
• Địa chỉ: Lầu 8, Pico Plaza, 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






· Theo dõi tình trạng đơn hàng của khách hàng trọng điểm
· Theo dõi, kiểm soát tiến độ, kiểm tra và quản lý chất lượng dịch vụ giao hàng cho các khách hàng lớn của công ty
· Giải đáp thắc mắc và yêu cầu từ khách hàng.
· Giải quyết sự cố khi có phát sinh
· Kiểm soát tình hình tăng, giảm đơn hàng của khách hàng hàng tháng, quý.
· Tư vấn dịch vụ, thông báo những thay đổi về dịch vụ của Công ty.
· Phát triển đơn hàng từ những khách hàng cũ và mới.
· Quản lý nhóm nhân viên
· Thực hiện công việc đột xuất khác khi quản lý phân công.

· Tốt nghiệp Đại học các ngành liên quan.
· Có kiến thức về dịch vụ khách hàng và chăm sóc khách hàng.
· Tin học: sử dụng được excel và word.
· Ưu tiên có khả năng giao tiếp bằng tiếng anh.
· Giọng nói rõ ràng, không nói ngọng, nói lắp.
· Không nói tiếng địa phương.
· Có khả năng quản lý nhóm

· Lương thỏa thuận theo năng lực.
· Được đào tạo nghiệp vụ.
· Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của pháp luật.
· Nghỉ phép năm.
· Tham gia hoạt động công đoàn.
THÔNG TIN KHÁC
• Thời gian làm việc: 8h00 – 17h00, từ thứ 2 đến sáng thứ 7. (có thể thay đổi 8h30 - 17h30 hoặc 9h00 - 18h00)
• Địa chỉ: Lầu 8, Pico Plaza, 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






Job brief
We are looking for a skilled Key Account Supervisor – working in a part of Customer Service Department to oversee the relationship of the company with the most important clients. You will be responsible for obtaining and maintaining long term key customers by comprehending their requirements.
The ideal candidate will build a strong relationship with strategic customers. You will be able to identify needs and requirements to promote our company’s solutions and achieve mutual satisfaction.
The goal is to contribute in sustaining and growing our business to achieve long-term success.
Job Description
· Develop trust relationships with a portfolio of major clients to ensure they do not turn to competition
· Acquire a thorough understanding of key customer needs and requirements
· Expand the relationships with existing customers by continuously proposing solutions that meet their objectives
· Ensure the correct products and services are delivered to customers in a timely manner
· Serve as the link of communication between key customers and internal teams
· Resolve any issues and problems faced by customers and deal with complaints to maintain trust
· Play an integral part in generating new sales that will turn into long-lasting relationships
· Prepare regular reports of progress and forecasts to internal and external stakeholders using key account metrics

· BSc/BA in business administration, sales or relevant field
· Customer service experience in Express / Logistic/ Forwarding industry is prefered
· Strong communication and interpersonal skills with aptitude in building relationships with professionals of all organizational levels
· Can speak English or Chinese fluently would be an advantage
· Age: older 1993

Bennefit
• Salary: negotiable (20 – 30M)
• Work in friendly environment
• Pay 13th salary
• Assurance follows up to policy of country.
OTHER INFORMATION
Time to work: Monday – Saturday morning, 8:00 am – 5:00 pm.(8h30 - 5h30 pm or 9h00 - 6h00 pm)
Work location: Floor 8, Pico plaza building, Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






• Tư vấn cho khách hàng về dịch vụ của công ty, duy trì các mối quan hệ và chăm sóc khách
hàng.
• Nắm vững bảng giá, các loại hình dịch vụ, các loại phụ phí.
• Tiếp xúc khách hàng và ghi nhận toàn bộ các thông tin của khách hàng trong báo cáo làm việc
tuần. Báo cáo nội dung chi tiết việc tiếp xúc khách hàng trong ngày cho quản lý.
• Theo dõi quá trình thanh lý hợp đồng, hỗ trợ phòng kế toán đốc thúc công nợ.
• Phát triển việc kinh doanh ở địa bàn được giao phó.
• Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của quản lý

độ tuổi : 25- 32 tuổi
Có định hướng phát triển trong lĩnh vực phát triển kinh doanh, mở rộng mạng lưới khách hàng cho doanh nghiệp.
Máu lửa, lăn xả, nhiệt huyết, tinh thần cầu tiến, kiên trì trong mọi công việc, kỹ năng tạo lập mối
quan hệ tốt, tư duy linh hoạt và có khả năng đàm phán, thương lượng hiệu quả.

Thu nhập trung bình 8 – 15 triệu/tháng (lương cơ bản 8 - 12 triệu + hoa hồng). Thưởng theo quy định của Công ty.
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của pháp luật, nghỉ phép 12 ngày/năm.
Tham gia hoạt động công đoàn.
THÔNG TIN KHÁC
• Thời gian làm việc:
Thời gian làm việc linh hoạt.
• Địa chỉ văn phòng HCM: Lầu 8, Pico Plaza, 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình
• Địa chỉ văn phòng Bình Dương: Số 20, Đại lộ Thống Nhất, Khu công nghiệp Sóng Thần 2, Phường Dĩ An, TX Dĩ An, Tỉnh Bình Dương

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






- Hỗ trợ phòng Kinh Doanh trong việc tư vấn về quy trình nội bộ, nội dung điều khoản hợp đồng, xây dựng bảng giá
- Hỗ trợ và kiểm soát quy trình của phòng Kinh Doanh theo yêu cầu của cấp trên.
- Hỗ trợ phòng Kinh Doanh trong việc xử lý đơn hàng, xử lý sự cố, xử lý những vấn đề phát sinh
- Làm báo cáo doanh số, báo cáo khách hàng tiềm năng, quản lý dữ liệu hàng ngày/tuần/tháng theo yêu cầu của cấp trên.
- Quản lý và đặt hàng văn phòng phẩm cho phòng Kinh Doanh

- Khả năng sử dụng Microsoft Office trình độ khá trở lên
- Có khả năng sử dụng Tiếng Anh.
- Có khả năng tư duy tốt
- Chăm chỉ, cẩn thận, trung thực, có tinh thần trách nhiệm cao trong công việc
- Tốt nghiệp cao đẳng/đại học
- Độ tuổi: Nam – Nữ từ 22 đến 28 tuổi

Lương: Từ 7.000.000 VND - 9.000.000 VND . Thưởng theo quy định của Công ty.
Được đào tạo nghiệp vụ.
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của pháp luật, nghỉ phép 12 ngày/năm.
Tham gia hoạt động công đoàn.
Thời gian làm việc: 8:00 đến 17:00 từ thứ 2 đến thứ 6, thứ 7 làm buổi sáng. ((có thể thay đổi 8h30 - 17h30 hoặc 9h00 - 18h00)
Địa điểm làm việc: Tòa nhà Pico Plaza, số 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






• Hổ trợ tìm kiếm khách hàng có tiềm năng sử dụng dịch vụ chuyển phát, vận chuyển của công ty, tư vấn cho khách hàng về dịch vụ của công ty.
• Nắm vững bảng giá, các loại hình dịch vụ, các loại phụ phí.
• Hổ trợ tiếp xúc khách hàng và ghi nhận toàn bộ các thông tin của khách hàng trong báo cáo làm việc tuần. Báo cáo nội dung chi tiết việc tiếp xúc khách hàng trong ngày cho quản lý.
•Hổ trợ theo dõi quá trình thanh lý hợp đồng, hỗ trợ phòng kế toán đốc thúc công nợ.
•Hổ trợ duy trì các mối quan hệ và chăm sóc khách hàng.
•Hổ trợ phát triển việc kinh doanh ở địa bàn được giao phó.
2. HỔ TRỢ CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG
Hổ trợ theo dõi tình trạng đơn hàng của khách hàng trọng điểm
Hổ trợ theo dõi, kiểm soát tiến độ, kiểm tra và quản lý chất lượng dịch vụ giao hàng cho các khách hàng lớn của công ty
Hổ trợ giải đáp thắc mắc và yêu cầu từ khách hàng.
Hổ trợ giải quyết sự cố khi có phát sinh
Hổ trợ kiểm soát tình hình tăng, giảm đơn hàng của khách hàng hàng tháng, quý.
Hổ trợ phát triển đơn hàng từ những khách hàng cũ và mới.
Các nhiệm vụ khác theo yêu cầu của quản lý.

Có kiến thức và kỹ năng về kinh doanh, và dịch vụ chăm sóc khách hàng.
Tin học: sử dụng được excel, word, PowerPoint,....
Ưu tiên có khả năng giao tiếp bằng tiếng anh.

Lương: Từ 6.000.000 VND - 9.000.000 VND . Thưởng theo quy định của Công ty.
Được đào tạo nghiệp vụ.
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định của pháp luật, nghỉ phép 12 ngày/năm.
Tham gia hoạt động công đoàn.
Thời gian làm việc: 8:00 đến 17:00 từ thứ 2 đến thứ 6, thứ 7 làm buổi sáng. ((có thể thay đổi 8h30 - 17h30 hoặc 9h00 - 18h00)
Địa điểm làm việc: Tòa nhà Pico Plaza, số 20 Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






Typical day-to-day duties and in-demand skill sets for IT help desk technicians include the following. Help desk technicians:
- Diagnose computer errors and provide technical support.
- Troubleshoot software, hardware and network issues.
- Train end-users how to setup and use new technologies.
- Backup and restore an organization's data files and systems.
- Install, configure and upgrade PC software and operating systems.
- Clean and repair computer hardware, such as keyboards and printers.
- Remote IT help desk technicians provide technical support over the phone or Web.
- Remote help desk technicians often use specialized help desk support software to take control of end-users' computers to troubleshoot, diagnose and resolve complex issues.

Bachelor Degree in Information Technology, Computer Science or equivalent
Responsibilities
Working knowledge of help desk software, databases and remote control
Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
Proficiency in English
Some other skills will be good if you have, but it’s okay if you are not really good: SQL Server/ Oracle Database experiences

Bennefit
• Work in friendly environment
• Pay 13th salary
• Assurance follows up to policy of country.
OTHER INFORMATION
Time to work: Monday – Saturday morning, 8:00 am – 5:00 pm.(8h30 - 5h30 pm or 9h00 - 6h00 pm)
Work location: Floor 8, Pico plaza building, Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






• Primary responsibility is focused on new development and maintenance work related to Core System. This involves teamwork of code changes to architecture and system design of new modules, including writing code, debugging, testing.
Specific responsibilities include:
• Coding, fixing bugs and providing technical support
• Participate in designing and developing new module

• Experienced application development using ASP.NET/C# and AJAX
• Experienced at HTML/JavaScript, knows jQuery/Backbone/Knockout/Ember/Angular/React, at least one framework
• Experience of other programming language is a plus
• Experience at MSSQL, Oracle
• Be able to participate in technical discussions in English (plus)

• Salary: 15 – 50 million/month
• Work in friendly environment
• Pay 13th salary
• Assurance follows up to policy of country.
OTHER INFORMATION
Time to work: Monday – Saturday morning, 8:00 am – 5:00 pm. (8h30 - 5h30 pm or 9h00 - 6h00 pm)
Work location: Floor 8, Pico plaza building, Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






Perform server administration tasks, including user/group administration, security permissions, group policies, print services, research event log warnings and errors, and resource monitoring, ensuring system architecture components work together seamlessly
Monitor datacenter health using preexisting management tools and respond to hardware issues as they arise; help build, test, and maintain new servers as needed
Maintain internal infrastructure requirements including, laptop and desktop computers, servers, routers, switches, firewalls, printers, phones, security updates; support internet, intranet, LANs, WANs, and network segments
Interact with the help desk and other teams to assist in troubleshooting, identify root cause, and provide technical support when needed
Perform routine/scheduled audits of the systems, including all backups

Bachelor’s degree in technology or computer science
Proven work experience in IT
Experience with or knowledge of programming languages and operating systems; current equipment and technologies, enterprise backup and recovery procedures, system performance-monitoring tools, active directories, virtualization, HTTP traffic, content delivery, and caching
Experience in project management, application design and integration, and cloud computing
Expertise in creating, analyzing, and repairing large-scale distributed systems
Creating volumes, assigning to servers and remote replication

• Salary: negotiable
• Work in friendly environment
• Pay 13th salary
• Assurance follows up to policy of country.
OTHER INFORMATION
Time to work: Monday – Saturday morning, 8:00 am – 5:00 pm.
(8h30 - 5h30 pm or 9h00 - 6h00 pm)
Work location: Floor 8, Pico plaza building, Cong Hoa Street, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 8/31/2022
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
710 lượt xem