[HCM] Chuỗi Cửa Hàng Tiện Lợi Hàn Quốc GS25 Tuyển Dụng Brand Intern 2025







GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc. Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập. Chúng tôi mang đến giá trị cho khách hàng bằng sự cân bằng giữa dịch vụ và lợi nhuận. Và chúng tôi mang đến giá trị cho nhân viên bằng một môi trường làm việc lý tưởng - nơi mà mọi người tận hưởng công việc trong từng khoảnh khắc.





Main Roles & Responsibilities:
- Support the execution of PR activities for each campaign: seeding articles, contacting KOLs, monitoring posting progress, and reporting performance.
- Research, build, and regularly update the database of KOLs, micro-influencers, and relevant communities based on specific communication objectives.
- Participate in planning seeding strategies for different target groups (KOLs, communities, fanpages, etc.) and propose content ideas.
- Assist in basic content creation: captions, article briefs, press releases, and PR articles when needed.
- Track and update post-performance metrics, collect feedback from KOLs/users, and consolidate into post-campaign reports.
- Join brainstorming sessions and support the team in communication activities, events, sponsorship programs, and others (if any).
Requirements:
A background in Marketing or related fields is a plus.
Confidence in front of the camera is an advantage.
Good communication skills.
Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Energetic, hardworking, eager to learn, and proactive in work.
337 lượt xem
Có thể bạn thích