Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Công Ty Thương Mại Điện Tử OnPoint Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2023

Hết hạn
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty Việt Nam - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: E-commerce, Thương Mại Điện Tử, Bán Hàng Online; Bán lẻ, Hàng tiêu dùng, FMCG; Marketing, Nghiên Cứu Thị Trường, Sự Kiện, Quảng cáo, Truyền Thông, Thiết Kế Đồ Hoạ - Quy mô công ty Quy mô công ty: Lớn (>= 250 người có BHXH) - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có

Onpoint is the largest E-commerce enabler in Vietnam, providing end-to-end services, helping brands to accelerate and become more successful online in Vietnam and SEA region. Onpoint's mission is to make E-commerce easy for brands, to create sustainable values for businesses, consumers, and partners.

It's a privilege for us to serve top tier clients. Our integrated capabilities encompass all aspects of the E-commerce value chain covering store commercial and operations, digital marketing, customer services, warehousing and fulfillment. We help brand execute their E-com strategies by selling their goods directly to customers online or by providing services to assist with their E-com operations. Our business ranges from largest online shopping platforms as well as social shopping channels.

https://www.onpoint.vn/about-us-1/

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

  Reporting to the Customer Service Manager, you will be responsible for:

• Serving customers online shopping for original products from L'Oréal, Shiseido, Huggies, Unicharm, and more.

• Answer questions, advise customers on how to use the products.

• Introducing new products, promotions, points, gifts.

• Buying advice to increase conversion rate and contribute directly to company sales.

• Coordinating with other departments in the company and with e-commerce partners to find solutions to solve problems for customers  

YÊU CẦU ỨNG VIÊN

  In order to succeed in the role, you should ideally have:

• Graduated from high school or above.

• Have 6 months - 1 year of customer service experience, if no experience will be trained.

• Priority is given to those who have done Ecommerce before  

CHÍNH SÁCH ĐÃI NGỘ

• Incentive based on Company Policy

• PTI Insurance after 6 month from onboarding date

• Full package Insurance after 2 month probation

• Grab for business (based on Company policy)

• Laptop provided • 15 annual day off

• Bonus: Tet Bonus: based on actual working time (Prorata)

Performance Bonus: based on company Performance (Prorata)

CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN
  • Ứng tuyển qua nút ỨNG TUYỂN ONLINE dưới đây.
  • Hạn cuối: 23:59 ngày 11/30/2023
  • Lưu ý: Do hạn chế về mặt thời gian, chúng tôi có thể sẽ chỉ phản hồi kết quả ứng tuyển qua email cho các ứng viên được chọn. Trong và sau khi ứng tuyển, vui lòng thường xuyên kiểm tra cả hòm thư Spam hoặc Promotions (Quảng cáo) để không bỏ sót bất cứ thông báo nào từ chúng tôi.

508 lượt xem

lh-fulllh-x