Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Gamuda Land Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Credit Admin Và Sales Support Full-time 2023

Hết hạn
COMPANY INTRODUCTION
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty nước ngoài - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: - Quy mô công ty Quy mô công ty: - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có

Được thành lập vào năm 1995, Gamuda Land là bộ phận phát triển bất động sản của Gamuda Berhad, tập đoàn, xây dựng và phát triển cơ sở hạ tầng hàng đầu Malaysia. Với hơn 25 năm kinh nghiệm phát triển khu đô thị và cao ốc, Gamuda Land đến thời điểm này đã kiến tạo nên 12 khu đô thị và 9 dự án cao ốc tích hợp quy mô lớn ở Malaysia, Singapore, Việt Nam và Úc, có tổng giá trị phát triển (GDV) lên đến trên 5.5 tỷ USD.

Bước chân vào thị trường Việt Nam từ năm 2007, Gamuda Land hiện đang đầu tư hai khu đô thị đẳng cấp là Gamuda City quy mô 274 ha tại quận Hoàng Mai, Hà Nội và Celadon City rộng 82 ha tại quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh. Doanh nghiệp được ghi nhận là một trong Top 5 Nhà phát triển bất động sản nước ngoài hàng đầu Việt Nam hiện nay. Ngoài việc là một “tay chơi lớn” trên thị trường bất động sản, Gamuda Land Việt Nam còn là một tên tuổi nổi bật trong các hoạt động trách nhiệm xã hội, cộng đồng.


THÔNG TIN LIÊN HỆ:

CÔNG TY CỔ PHẦN GAMUDA LAND (HCMC)

Email: [email protected]

Office: Số 02, Đường D2, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, HCMC (Kế bên Aeon Mall Tân Phú)

Credit Admin Intern
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương Mức lương: Từ 1 Triệu - Dưới 4 Triệu VNĐ / Tháng
JOB DESCRIPTION
  • Check and scan new purchasers' SPC files.
  • Combine necessary documents for OC application.
  • Assist in sorting and filing of documents of department.
  • Oher administration works in billings andcollections.
REQUIREMENTS
  • Senior students.
  • Major in one of the following University studies: Real Estate Management, Accountant and Finance, Business Administration, English, or others related field.
  • Communication skills in English and good computer skills.
  • Self-motivated and willing to learn.
  • Passionate about developing career in Real Estate industry.
BENEFITS
  • Generous internship allowances (150k/Day) and Social Insurance as policy.
  • Professional work environment and Happy Workplace: Morning Cafe, Fruits Party,...
  • On-the-job learning, be equipped with the knowledge, experience, and skills for the career path.
HOW TO APPLY
  • Submit your application via the APPLY NOW button below.
  • Deadline: 23:59 4/30/2023
  • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Sales Support Intern
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian; Thực tập - Chuyên môn Chuyên môn: Bán hàng (Sales) - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương Mức lương: Từ 1 Triệu - Dưới 4 Triệu VNĐ / Tháng
JOB DESCRIPTION
  • To coordinate, support sales team to complete sales documentation, contract and other relevant sales documents such as SPC, Congratulation Letter, Reminder, Notice of termination, VAT calculation ... (For Apartments, car park, Resettlement apartment)
  • To check SPC/SPA and all related documents (Reservation form, Congratulation Letter) before submit for Management signing.
  • To coordinate, support sales team to complete sales documentations, contract, review forms, submit for signing contract…
  • To support sales staff in preparing Memo, Letter, Payment request, and submit to Management for special cases
  • To coordinate with CA on the status of an apartment when purchaser request to assign, prepare and collect necessary document, check if there’s any debt, interest, lacked document that need purchaser to settle, call them to paid or supplement before going to notary office. After purchaser doing the tax obligation, collect necessary document, hand over to CA to complete the assignment and issue letter forward for purchaser’s signature.
  • To coordinate with Finance to prepare invoice cancelation minutes in case purchaser wish to cancel the SPC after signing, prepare SPC for new purchaser.
REQUIREMENTS
  • Senior students.
  • Major in one of the following University studies: Real Estate Management, Accountant and Finance, Business Administration, English, or others related field.
  • Communication skills in English and good computer skills.
  • Self-motivated and willing to learn.
  • Passionate about developing career in Real Estate industry.
BENEFITS
  • Generous internship allowances (150k/Day) and Social Insurance as policy.
  • Professional work environment and Happy Workplace: Morning Cafe, Fruits Party,...
  • On-the-job learning, be equipped with the knowledge, experience, and skills for the career path.
HOW TO APPLY
  • Submit your application via the APPLY NOW button below.
  • Deadline: 23:59 4/30/2023
  • Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

568 lượt xem

lh-fulllh-x