Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Ngân Hàng HSBC Việt Nam Tuyển Dụng Giao Dịch Viên 2018

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Bán hàng (Sales); Tài chính, Chứng khoán, Ngân Hàng; Khác - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian

HSBC là một trong những tổ chức dịch vụ tài chính và ngân hàng lớn nhất thế giới. Chúng tôi phục vụ khoảng 38 triệu khách hàng thông qua bốn dịch vụ kinh doanh toàn cầu: Quản lý tài sản và ngân hàng bán lẻ, Ngân hàng thương mại, Thị trường và ngân hàng toàn cầu và Ngân hàng tư nhân toàn cầu. Mạng lưới của chúng tôi bao phủ 67 quốc gia và vùng lãnh thổ tại châu Âu, châu Á, Trung Đông và châu Phi, Bắc Mỹ và châu Mỹ La-tinh. Ngày 01/01/2009, HSBC trở thành ngân hàng nước ngoài đầu tiên thành lập ngân hàng con tại Việt Nam. Ngân hàng TNHH một thành viên HSBC (Việt Nam) (HSBC Việt Nam) là một ngân hàng con thuộc sở hữu 100% của ngân hàng Hồng Kông và Thượng Hải. HSBC Việt Nam cũng là ngân hàng 100% vốn nước ngoài đầu tiên đồng thời đưa chi nhánh và phòng giao dịch đi vào hoạt động tại Việt Nam. Hiện tại, HSBC là một trong những ngân hàng nước ngoài lớn nhất tại Việt Nam.

Work Location: Ho Chi Minh

Job Level: Entry Level

Salary: Negotiable

Industry: Banking

Deadline to Apply: 22/01/2018

Job Description:

  • Deliver the Counter services including the cash related services and specific ownership of complex or high-value transactions (i.e: cash/cheque withdraw and deposit, money exchange, term deposit, demand draft, telegraphic transfer, emergency encashment, manage the cash difference, deliver card/ pin to customer,...);

  • Deliver the best customer services:

    • Provide excellent customer service;

    • Actively participate in the “customer retention” strategies as directed by managers to ensure customers are retained;

    • No justified customer complaints where the avoidance of the complaint is within the staff members control;

    • Customer feedback/ letters of praise;

    • Actively introduce alternative delivery channels such as Personal Internet Banking and Express Banking facilities;

    • Support Counter Team and handle customer compliance;

    • Pro-actively take ownership of complex and high-value transactions, with minimal referrals to line managers;

  • Sales and business support:

    • Maximize customer satisfaction through exceptional customer service, providing information about products and services that suit and fulfill customers' needs and make effective referrals to Personal Banker or customer group in HSBC;

    • Provide advice and guidance to colleagues within the team, supporting them with complex transactions;

    • Support team members within the Retail Store by sharing innovative and creative ideas to improve processes and operations;

    • Evidence of new ideas or innovative approaches to improve processes or procedures.

Job Requirement:

  • Knowledge of cashiering procedures and regulations;

  • Knowledge of core products, sales referral opportunities and Customer Relationship Management system;

  • Knowledge of appropriate branch operational procedures;

  • Awareness of compliance and regulatory issues as required;

  • Strong interpersonal and customer service skills;

  • Good decision-making skills and proven ability to deliver accuracy and efficiency;

  • Ability to coach and guide Teller in complex transactions & enquiries and in providing outstanding customer service.

>> APPLY FOR THIS JOB

 

Mọi thắc mắc và thông tin chi tiết, vui lòng truy cập website tuyển dụng chính thức của Ngân hàng tại Việt Nam: https://hsbcvncareer.com/.

---

(*) Lưu ý: Do hạn chế về mặt thời gian nên chỉ các ứng viên được lựa chọn vào vòng sau mới được liên hệ và phản hồi. Rất mong các bạn thông cảm.

Hết hạn

2,013 lượt xem