Nguyễn Huy@Tuyển dụng
9 tháng trước
[HCM] Tập Đoàn Dược Phẩm SANOFI Việt Nam Tuyển Dụng Thực Tập Sinh Sales Database, Marketing Omni-Channel Full-time 2024







Sanofi Việt Nam thuộc tập đoàn Sanofi - một trong những tập đoàn thuộc ngành chăm sóc sức khỏe hàng đầu thế giới đến từ Pháp.
Chúng tôi mang đến những giải pháp chăm sóc sức khỏe phát minh, được thúc đẩy bởi một mục đích: "Chúng tôi theo đuổi sự nhiệm màu của khoa học để cải thiện cuộc sống của mọi người." Đội ngũ hơn 100.000 nhân viên có mặt trên 90 quốc gia trên toàn cầu của Sanofi luôn cố gắng chuyển đổi cách thức thực hành y khoa, biến điều không thể thành có thể cho bệnh nhân.
Tại Việt Nam, Sanofi đã có mặt hơn 60 năm, có 2 văn phòng và nhà máy hiện đại đạt chứng nhận TGA-GMP tại Khu Công Nghệ Cao Thành phố Hồ Chí Minh. Tại đây, Sanofi cũng đặt Trung tâm nghiên cứu & phát triển sản phẩm duy nhất của khu vực Đông Nam Á.






1. Database Collecting
- Maintain and update the sales database with accurate daily, weekly and monthly
- Ensure data integrity and accuracy by regularly reviewing and cleansing the database
2. Data entry and Validation
- Input new sales data, new tender information including customer information daily
- Consolidate TM, FC and all news that sales team and KAM update
- Validate data entries to avoid errors
3. Supporting to prepare logistic for the events that sales team in charge
4. Collaboration
Work closely with the sales team, ITs department, BO&S, Marketing and other stakeholder to ensure database requirement are met and issues are solving immediately.

- 4th/5th year student in the University of Medicine and Pharmacy or Pharmacy Faculty of other Universities
- You have a strong passion for data and analytics
- You excel in Excel, Word, PowerPoint, and email applications
- Creative, friendly, patient, proactive, organized, and highly responsible

- Working at one of the top 5 Global Healthcare Companies
- Developing in a diversified complex workforce
- Attractive allowance
- Flexible working time: 8hrs/day, Mon-Fri
- Joining company activities, and special occasions
- A paid leave day per month

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 10/31/2024
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.






Omni-Channel
Responsibilities (70%):
Collaborate with internal and external stakeholders on
public and healthcare professional (HCP) projects, ensuring KPIs are met.
- For the Lay Public:
- Manage HVTC platforms: Fanpage, YouTube,
Website
- Execute ongoing media campaigns
- For HCPs:
- Oversee the engagement portal: Sanofi Campus
- Coordinate HQ-driven campaigns via Email and
Zalo
- Conduct post-campaign evaluations and manage payment
follow-ups
- Monthly budget monitoring and updates
- Prepare and consolidate relevant reports and tracking
systems
- Handle all paperwork for cross-functional omni-channel
projects
Franchise
Support (30%):
Franchise
activities will be discussed based on candidate qualifications.

- University/College Student
- You excel at data-driven decision-making with strong analytical skills
- You have a
knack for multimedia design and creativity
- Time
management is your strength, enabling you to handle multiple projects
- You’re
proficient in English for writing reports
- You have
marketing experience, especially in stakeholder management and communication

- Working at one of the top 5 Global Healthcare Companies
- Developing in a diversified complex workforce
- Attractive allowance
- Flexible working time: 8hrs/day, Mon-Fri
- Joining company activities, and special occasions
- A paid leave day per month

- Submit your application via the APPLY NOW button below.
- Deadline: 23:59 10/31/2024
- Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
838 lượt xem