Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Tập Đoàn Mỹ Phẩm & Chăm Sóc Sắc Đẹp L'Oréal Vietnam Tuyển Dụng Marketing Intern - Vichy Full-time 2025

Hết hạn
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty nước ngoài - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: Thời Trang, May Mặc, Thẩm Mỹ, Làm Đẹp, Mỹ Phẩm - Quy mô công ty Quy mô công ty: Lớn (>= 250 người có BHXH) - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có

Leading the world in beauty and pioneering the world of beauty tech; we are 86K employees across 150 countries on five continents. Our 36 international brands are divided into four unique Divisions: Luxe, Consumer Products, Active Cosmetics, and Professional Products. Our 36 international brands include Kiehl’s, Lancôme, Giorgio Armani Beauty, Yves Saint Laurent Beauté, Ralph Lauren, Clarisonic, Maybelline New York, Essie, Kérastase, IT Cosmetics, Prada Beauty, Biotherm, Shu Uemura, Viktor&Rolf, Maison Martin Margiela, Urban Decay, Redken, Vichy, La Roche-Posay, Diesel, Garnier, L’Oréal Paris, and more. 

Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập; Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Business/ Data Analyst, Business Intelligence (Phân Tích Kinh Doanh), Product Development (Phát Triển Sản Phẩm); Bán hàng (Sales); Marketing, Truyền Thông, PR - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận

I. JOB ACCOUNTABILITIES:

  • Campaign Execution: Assist in the planning, execution, and tracking of marketing campaigns across various channels 
  • Content Creation: Develop engaging and informative marketing materials, including presentations, social media content, website copy, and brochures…
  • Collaboration: Work closely with cross-functional teams to ensure integrated marketing efforts.
  • Performance Analysis: Monitor and analyze campaign performance, providing regular reports and recommendations for optimization.

 

II. REQUIREMENTS

  • Pursuing Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
  • Strong understanding of marketing principles and practices.
  • Excellent communication, interpersonal, and presentation skills.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Highly organized and detail-oriented.
Hết hạn

4,494 lượt xem

lh-fulllh-x