daisy@Tuyển dụng
4 năm trước
[HCM] Tập Đoàn Thời Trang Đa Quốc Gia UNIQLO Tuyển Dụng Nhân Viên Product Marketing Full-time 2021







UNIQLO là một thương hiệu lớn nhất của Fast Retailing, công ty cổ phần bán lẻ hàng đầu Nhật Bản có trụ sở toàn cầu tại Tokyo, Nhật Bản. Với sự phát triển nhanh chóng và mạnh mẽ về quy mô, UNIQLO liên tục mở các cửa hàng quy mô lớn ở các thành phố và địa điểm quan trọng trên thế giới, như một phần trong nỗ lực không ngừng để củng cố vị thế hàng đầu trên thị trường.
Với tầm nhìn và cam kết thay đổi phong cách ăn mặc, thay đổi những quan điểm trong đời sống xã hội và thay đổi thế giới, Fast Retailing tập trung tạo ra những trang phục tuyệt vời mang đến những giá trị độc đáo và mới mẻ, giúp cuộc sống của mọi người ở khắp mọi nơi trở nên phong phú hơn.
Với Uniqlo, vấn đề phát triển nguồn nhân lực luôn là vấn đề ưu tiên hàng đầu của thương hiệu để mang đến cho nguồn nhân lực trẻ Việt Nam những cơ hội phát triển không ngừng. Chúng tôi tin rằng phát triển cùng nguồn nhân lực Việt Nam chính là cách chúng tôi có thể đóng góp cho cộng đồng và cùng nhau phát triển bền vững trong tương lai.





I. JOB DESCRIPTION
1. Functional expertise
Understand the industry insight, customer insight and translate it into business and brand strategy.
Be responsible for communication strategy to develop the IMC across touchpoints from Online to Offline.
Master of Product Knowledge and understand product line up strategy
Develop the budget planning with clear rationale. Optimize and justify the
ROI of MKT activity.
Analyze industry, competition and market trends
Prepare reports on brand performance and sales
2. Leadership
Management skill: manage the project with clear timing, involved stakeholder not only for planning but also monitoring the progress and move forward with commitment. It requires the candidate to have a strong influencing skill to others including seniors.
Problem solving: find out the root cause and propose the solution for the complicated problem happening by working relevant stakeholders.
Collaboration: this position requires the candidate having strong POV. However, at the same time, be able to listen and collaborate well with others.
II. JOB REQUIREMENTS
Background FMCG or automobile
Passion in fashion
Good interpersonal skill
Knowledge of brand positioning, brand attribute, brand portrait, consumer segmentation, consumer insights…
Familiarity with brand plan, and all Brand KPI
Ability to conduct research and analyze data
Organizational skills, experience meeting tight deadlines
Excellent communication and teamwork skills
Be agile with the situation and high adaptation
Results driven attitude
A creative mindset
Have strong business sense which is the starting to develop the marketing strategy.
III. WORKING LOCATION
- UQ Head office Vietnam
IV. HOW TO APPLY
2,847 lượt xem