Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Trung Tâm Anh Ngữ Kapla Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Part-time 2023

Hết hạn
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty Việt Nam - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: - Quy mô công ty Quy mô công ty: - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có
Với mục đích xây dựng một nền tảng tri thức vượt trội và phát triển năng khiếu toàn diện cho trẻ từ 3-11 tuổi, chương trình Tiếng Anh Sáng Tạo Mỹ tại KAPLA là sự kết hợp 4 chương trình học quan trọng theo tiêu chuẩn CCSS và NGSS
Tính chất công việc Tính chất công việc: Bán thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Bán hàng (Sales); Giáo viên, Trợ giảng - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng! - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận

Customer care:
1. Follow company’s customer experience journey procedure to ensure regular and quality interaction with parents and students to provide parents information about students’ progress, assessment results, school information…
2. Be the contact point between parents, students, and centres. Support parents in providing information, handling customer feedback, requests, and concerns.
3. Understand individual parent’s wants and needs to give the best possible support and give prompt action when needed to ensure the highest level of customer satisfaction.
4. Actively collect, and bring to Centre/Academic Manager’s attention, concerns and feedback from parents relating to customer service, teaching quality, students’ progress, and anything else in order to continuously improve centre overall customer satisfaction ratings.
Supporting teachers in class:
1. Understand the curriculum and act as a teaching assistant in the class for foreign teachers.
2. Support teachers by preparing materials and classrooms for assigned classes.
3. Checking students’ homework before class and reminding parents/students to complete homework.
4. Work with foreign teachers and actively identify students in need of support. Deliver tutoring sessions for students when needed.
Re-enrollment:
1. Engage with parents, with support from the Academic and Centre teams, to promote re-enrollment.
Administration and others:
1. Support with centres activities and events.
2. Greeting parents and students at the door prior to class time and support them getting into centres/classrooms.
3. Maintain/update student/class information in the company system.
4. Support admissions work with tasks such as placement testing and arranging classes when required
5. Any other tasks assigned by line manager that reasonably fall within remit.

Requirements
  • Teaching assistant experience is a big plus
  • Shift working and weekends
  • English communication
  • Learning attitude
  • Independent and teamwork

Applications will be sent to: [email protected]

Hết hạn

345 lượt xem

lh-turn-offlh-plus