Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN] Công Ty Marnet (Engbreaking) Tuyển Dụng Trợ Lý Giám Đốc Full-time 2022

Hết hạn
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty Việt Nam - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: - Quy mô công ty Quy mô công ty: - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có

X3English là nền tảng tự học tiếng Anh trực tuyến dành cho mọi đối tượng muốn làm chủ Tiếng Anh Giao Tiếp.

Đây là nơi bạn sẽ có được chiến lược tự học đơn giản và hiệu quả, được luyện tập và thực hành tiếng Anh hàng ngày để chinh phục tiếng Anh thành công chỉ trong 8 tháng.

Với hàng trăm ngàn học viên ở nhiều quốc gia trên toàn cầu, chúng tôi đã trở thành 1 trong những cộng đồng tự học tiếng Anh đáng tin cậy nhất với những kỹ thuật độc quyền hiệu quả nhất tại Việt Nam.

Chúng tôi đang kinh doanh tại thị trường Việt Nam, Thái Lan, Indonesia,... và sẽ tiếp tục mở rộng hơn nữa trong thời gian sắp tới. Một số thành tích chúng tôi đạt được như:

- 4+ dòng sản phẩm đã ra mắt

- 2.000.000+ người học thông qua nền tảng của chúng tôi

- 200+ thành viên tài năng trong đội ngũ

- 6 thị trường chúng tôi đã từng hoạt động

- 17 công ty lớn nhất tại Việt Nam đang sử dụng sản phẩm của chúng tôi


Hãy tìm hiểu thêm về sản phẩm nền tảng của chúng tôi (Engbreaking) tại đây: https://engbreaking.com/

Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Marketing, Truyền Thông, PR; Hành chính, Nhân sự; Khác; Business/ Data Analyst, Business Intelligence (Phân Tích Kinh Doanh), Product Development (Phát Triển Sản Phẩm) - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương Mức lương: Từ 10 Triệu - Dưới 15 Triệu VNĐ / Tháng; Từ 15 Triệu - Dưới 20 Triệu VNĐ / Tháng; Từ 20 Triệu VNĐ trở lên / Tháng
Basic Information:
  • Working address: The Light Building, To Huu, Nam Tu Liem, Hanoi
  • Working time: 8:30am-5:30pm, Monday to Saturday morning (Saturday morning working online)
  • Basic Salary: 15 – 25 millions VND
Job Description:

1. General administrative assistance

  • Support the BOD in planning, coordinating and monitoring daily activities

  • Support the BOD and management levels to build process and general report

  • Schedule and join with the BOD in different meetings with teams. Compile, prepare and summarize reports, memos, presentation material, correspondence and other documents

  • Follow up all departments where instructed to receive the final updated information as required

  • Follow up team‘s and individual‘s performances, based on OKRs setup at the beginning of each week/ quarter/ month/ year

  • Remind the BOD of important tasks and deadlines

2. Business Development Support

  • Support the BOD & product teams in various research tasks related to product experiment, analysts and writeups

  • Organise and keep track of all projects and files handled by the BOD. Create and maintain databases and tracking systems. Anticipate BOD’s needs and create solutions

  • On behalf of the BOD, develop internal & external communication affairs

3. Other tasks assigned by the BOD on other daily routines if any

Requirement:
  • Graduated Bachelor’s degree or higher in Business Administration, Economics, Marketing, Technology and other related major

  • Experienced at the equivalent position. Having 1-2 years of experience in project management or coordination

  • Good command of English

  • Excellent verbal and written communication skills

  • Excellent organizational skills and attention to detail

  • Able to work under high pressure and innovate at work

  • Possess good negotiation, persuasion and diplomatic skills

  • Highly responsible at work

  • Good use of office computer and working tools

Benefits:
  • Young, democratic, dynamic, professional working environment, focusing on working efficiency;
  • Review salary at least once a year;
  • 13th month salary bonus;
  • Be equipped with modern equipment for work;
  • Periodic bonus, holiday bonus, lunch allowance, parking allowance;
  • Fully enjoy the social insurance – health insurance – unemployment insurance regimes according to regulations;
  • Fully enjoy the regimes according to the Labor Law: holiday, Lunar New Year, annual leave, paid leave…;
  • Enjoy other preferential regimes: annual vacation trip, birthday;
  • Periodic health examination once a year at Thu Cuc International General Hospital;
  • Opportunity to travel domestic and abroad 1-2 times / year.

Please send me via email: [email protected] with title Position_Full name

Let feel free to contact HR department hotline: 0901 705 388

Hết hạn

140 lượt xem

lh-fulllh-x