HR-Marnet@Tuyển dụng
3 năm trước
[HN] Công Ty Marnet (Engbreaking) Tuyển Dụng Trợ Lý Giám Đốc Full-time 2022







X3English là nền tảng tự học tiếng Anh trực tuyến dành cho mọi đối tượng muốn làm chủ Tiếng Anh Giao Tiếp.
Đây là nơi bạn sẽ có được chiến lược tự học đơn giản và hiệu quả, được luyện tập và thực hành tiếng Anh hàng ngày để chinh phục tiếng Anh thành công chỉ trong 8 tháng.
Với hàng trăm ngàn học viên ở nhiều quốc gia trên toàn cầu, chúng tôi đã trở thành 1 trong những cộng đồng tự học tiếng Anh đáng tin cậy nhất với những kỹ thuật độc quyền hiệu quả nhất tại Việt Nam.
Chúng tôi đang kinh doanh tại thị trường Việt Nam, Thái Lan, Indonesia,... và sẽ tiếp tục mở rộng hơn nữa trong thời gian sắp tới. Một số thành tích chúng tôi đạt được như:
- 4+ dòng sản phẩm đã ra mắt
- 2.000.000+ người học thông qua nền tảng của chúng tôi
- 200+ thành viên tài năng trong đội ngũ
- 6 thị trường chúng tôi đã từng hoạt động
- 17 công ty lớn nhất tại Việt Nam đang sử dụng sản phẩm của chúng tôi
Hãy tìm hiểu thêm về sản phẩm nền tảng của chúng tôi (Engbreaking) tại đây: https://engbreaking.com/





- Working address: The Light Building, To Huu, Nam Tu Liem, Hanoi
- Working time: 8:30am-5:30pm, Monday to Saturday morning (Saturday morning working online)
- Basic Salary: 15 – 25 millions VND
1. General administrative assistance
Support the BOD in planning, coordinating and monitoring daily activities
Support the BOD and management levels to build process and general report
Schedule and join with the BOD in different meetings with teams. Compile, prepare and summarize reports, memos, presentation material, correspondence and other documents
Follow up all departments where instructed to receive the final updated information as required
Follow up team‘s and individual‘s performances, based on OKRs setup at the beginning of each week/ quarter/ month/ year
Remind the BOD of important tasks and deadlines
2. Business Development Support
Support the BOD & product teams in various research tasks related to product experiment, analysts and writeups
Organise and keep track of all projects and files handled by the BOD. Create and maintain databases and tracking systems. Anticipate BOD’s needs and create solutions
On behalf of the BOD, develop internal & external communication affairs
3. Other tasks assigned by the BOD on other daily routines if any
Graduated Bachelor’s degree or higher in Business Administration, Economics, Marketing, Technology and other related major
Experienced at the equivalent position. Having 1-2 years of experience in project management or coordination
Good command of English
Excellent verbal and written communication skills
Excellent organizational skills and attention to detail
Able to work under high pressure and innovate at work
Possess good negotiation, persuasion and diplomatic skills
Highly responsible at work
Good use of office computer and working tools
- Young, democratic, dynamic, professional working environment, focusing on working efficiency;
- Review salary at least once a year;
- 13th month salary bonus;
- Be equipped with modern equipment for work;
- Periodic bonus, holiday bonus, lunch allowance, parking allowance;
- Fully enjoy the social insurance – health insurance – unemployment insurance regimes according to regulations;
- Fully enjoy the regimes according to the Labor Law: holiday, Lunar New Year, annual leave, paid leave…;
- Enjoy other preferential regimes: annual vacation trip, birthday;
- Periodic health examination once a year at Thu Cuc International General Hospital;
- Opportunity to travel domestic and abroad 1-2 times / year.
Please send me via email: [email protected] with title Position_Full name
Let feel free to contact HR department hotline: 0901 705 388
140 lượt xem