Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HN] Vietnamworks Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2022

Hết hạn
GIỚI THIỆU CÔNG TY
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Loại hình công ty Loại hình công ty: Công ty nước ngoài - Lĩnh vực kinh doanh Lĩnh vực kinh doanh: - Quy mô công ty Quy mô công ty: - website Website: Không có - fanpage Fanpage: Không có
Nếu có ai đó hỏi “Làm việc tại Navigos Group là làm gì?”, thì hầu như tất cả đều tự hào trả lời rằng chúng tôi là “DREAM MAKERS”, những người kiến tạo giấc mơ. Lí do có được tên gọi này là vì mỗi ngày tại Navigos Group, “chúng tôi hỗ trợ nhà tuyển dụng và người tìm việc đạt được giấc mơ nghề nghiệp của mình”. Trong gần 2 thập kỷ hoạt động tích cực trong lĩnh vực tuyển dụng – nhân sự, các DREAM MAKERS đã luôn bền bỉ giúp đỡ hàng triệu giấc mơ nghề nghiệp trở thành hiện thực bằng các dịch vụ chuyên nghiệp và hiệu quả của VietnamWorks, công ty đầu tiên và lâu đời nhất Việt Nam cung cấp các dịch vụ tuyển dụng trực tuyến, và Navigos Search, công ty chuyên về các dịch vụ tuyển dụng nhân sự cấp cao hàng đầu trên cả nước.
    
    Năm 2013, hành trình kiến tạo giấc mơ của chúng tôi được tiếp thêm sức mạnh khi Navigos Group vinh dự trở thành thành viên của tập đoàn en-japan, một tập đoàn quốc tế của Nhật Bản chuyên về các dịch vụ liên quan đến ngành nhân sự, từ đó tạo thêm nhiều bứt phá mới trên thị trường khi tiếp tục cho ra đời PRIMUS, một dịch vụ tuyển dụng mới dành riêng cho nhóm nhân sự cấp cao lương trên $3000, và nhiều dịch vụ khác trong thời gian sắp tới.

>> Tìm hiểu thêm thông tin tại: Navigos Group - NavigosGroup.com
Địa điểm Địa điểm: Hà Nội - Tính chất công việc Tính chất công việc: Toàn thời gian - Chuyên môn Chuyên môn: Khác - Kinh nghiệm Kinh nghiệm: Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!; Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm - Mức lương Mức lương: Thỏa thuận

Navigos Group is a company dedicated to helping people and companies achieve their dreams through our professional recruiting services. Our main portfolio of companies are the leading players in the recruitment industry in Vietnam. The group is comprised of www.VietnamWorks.com, an online recruitment portal and Navigos Search, an executive search firm.
Now on our 15th year operating in Vietnam, Navigos Group’s greatest asset is the largest and most comprehensive database of Vietnamese professionals. Known for our strong service culture and people-centric management, we have maintained our status as the leading recruiting service in Vietnam since our foundation in 2002.
The consistent growth of our company - then a local Vietnamese company, accelerated in 2013 when Navigos Group was acquired by en-Japan, one of the leading recruitment firms in the region.


Working time: Mon-Fri (9AM - 6PM)
Job location: V Building, 125 Bà Triệu, Hai Bà Trưng, Hà Nội


***Benefits:

- Chance to learn and get experience from International environment and the #1 recruitment website in Vietnam
- Receive on-the-job training, mentoring and coaching from Senior Customer Care Specialist to develop career path - Interesting training program: Time Management, Problem Solving, Service excellent culture…
- Various Exciting Team activities: Team building, Annual party…
- Be entitled to at least 15 days of annual leave - Performance and salary review twice a year

As a Customer Experience Representative at VietnamWorks, you will directly report to Senior Customer Care Specialist and will be her second in charge in fulfilling given tasks to create exceptional experience to VietnamWorks customers. In a return, the Customer Care Specialist is responsible for on-the-job training, mentoring and coaching you to develop your career path.

Your mission is to bring "WOW Service" to customers mainly via email & computer system:
1. Customer Experience:
- Support & improve customer experience by troubleshooting problems that happen to customers when using website via live chat, email, hotline.
- Resolve customers’ requests on computer system such as posting jobs, activating services
- Screen and approve completed online CVs

2. Customer Satisfaction:
- Study job descriptions and give advices to help them become more attractive.
- Search matching CVs with Job Descriptions from database to increase customers’ satisfaction

3. Special projects:
- Assist in ad-hoc projects
- Support users in other platforms

***Working time: 9:00 am - 6:00 pm from Monday to Friday.
***Support Sales & Customers mainly through email & computer system.

Requirements:
- Fresh-Graduated
- Prefer Female.
- Have strong objective to follow Customer Service as long-term career
- Find happiness in supporting others with calming manner,
- Be patient, careful & detail oriented
- Able to work under high pressure

*** Short-listed candidates will be contacted for a phone-interview.

Send your CV to [email protected] with the title [Navigos Group] Customer Experience Representative_Full Name
Contact: Ms. Trần Thị Kim Oanh -  Tel: 039 754 4484 for more information!
Hết hạn

536 lượt xem

lh-fulllh-x