Đóng góp ý kiến và báo lỗi phiên bản mới tại đây

[HCM] Tập Đoàn Kiểm Toán PwC Tìm Kiếm Thực Tập Sinh Tuyển Dụng FullTime 2017

Hết hạn
Địa điểm Địa điểm: Hồ Chí Minh - Chuyên môn Chuyên môn: Hành chính, Nhân sự - Tính chất công việc Tính chất công việc: Thực tập

PwC, thương hiệu hàng đầu trên thế giới về dịch vụ kiểm toán, dịch vụ tư vấn thuế, luật và tư vấn chuyên nghiệp, đã có mặt tại Việt Nam 20 năm. Với gần 650 nhân viên ở 2 văn phòng Hà Nội và Tp. HCM, PwC Việt Nam được Thủ tướng Chính phủ ghi nhận đã đóng góp to lớn vào công cuộc xây dựng và phát triển thị trường dịch vụ kiểm toán độc lập và dịch vụ tư vấn thuế tại Việt Nam.

PwC Việt Nam hỗ trợ các khách hàng tổ chức và cán hân tạo ra giá trị mà họ tìm kiếm. PwC Việt Nam là thành viên của mạng lưới các công ty PwC tại 157 quốc gia với hơn 184.000 nhân viên luôn tận tâm cung cấp các dịch vụ kiểm toán, tư vấn thuế, tư vấn pháp lý và tư vấn quản lý và tài chính chất lượng cao.  

-------------------

Are you fresh graduated student?

Are you passionate about Recruitment job?

Are you looking for new opportunity to pursue your career plan?

This is the moment for you. Don't miss this chance to make your dream come true. Apply now for the Recruitment Intern position (HCM office):

Key Responsibilities:

The Recruitment Intern is responsible for these areas:

  • Support in interview arrangements and following up on candidates’ status.
  • Build a database of candidates (candidate information, test/interview schedule, status, feedback, etc).
  • Implement activities related to hiring processes for new employees who meet PwC’s standards (Hiring documents, Initial Health check-up, On-boarding preparation, Personnel file etc).
  • Assist the Recruitment team in organizing Recruitment events (Job Fair, PwC Tour, Seminar, Internship Recruitment Events, etc)
  • Follow up on other admin tasks: work permit, visa, etc as required.
  • Perform other tasks assigned by the Recruitment Managers, as required.

Job Requirements:

  • Final-year student or recent graduate holding a Bachelor’s degree in Business Administration, Human Resources or another related major. Able to work full-time for three or six months.
  • Excellent communication skills in both English and Vietnamese
  • Self-motivated, highly committed, hard-working and responsible when working under pressure and getting work done promptly.
  • Able to multi-task with appropriate priority.
  • Detail-focussed, well organised and able to work either independently or in a team.
  • Good interpersonal skills and intercultural awareness to work with both internal and external customers and clients.
  • A proactive approach, combined with common sense.
  • Proficiency with Microsoft applications and a knowledge of databases.

How to Apply:

If you would like to work in a challenging environment with opportunities for advancement, please send your CV in English with a cover letter expressing your suitability for this position to our email address: [email protected].  Subject [PWC-1017] Position - Fullname

Kindly note that only shortlisted candidates will be contacted for the interview.

Thank you for your interest in career opportunities with PwC VN.

Hết hạn

886 lượt xem